// دوشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۰

تریلر جدیدی از بازی مستقل Roki پخش شد [گیمزکام 2019]

در بخشی از رویداد استریمی Indie World شرکت نینتندو در نمایشگاه گیمزکام سال جاری، سازندگان بازی Roki با یک تریلر جدید عرضه‌ی آن برای کنسول هیبریدی سوییچ را تایید کردند.

در دنیای بازی‌های مستقل دوست‌داشتنی، آثاری که به روایت داستان‌هایی کوچک اما تکان‌دهنده می‌پردازند، ارزش خاصی برای بازیکنان دارند. به همین خاطر هم RÖKI که توسط تیمی با رهبری دو نفر از اصلی‌ترین کارگردان‌ها و اعضای کلیدی و سابق استودیوی گوریلا گیمز (سازندگان مجموعه‌های بزرگی همچون Horizon Zero Dawn و Killzone) ساخته شده است، در ماه‌های اخیر توانست توجه مخاطبان و رسانه‌های زیادی را به خود جلب کند. این بازی که در زمستان برای کنسول نینتندو سوئیچ عرضه خواهد شد و United Label و Polygon Treehouse به ترتیب وظایف نشر و ساخت آن را برعهده داشته‌اند، با الهام از اسطوره‌شناسی‌ها و افسانه‌های سرزمین اسکاندیناوی مخاطبان را به اعماق یک داستان تاریکِ پرشده از هیولاهای زشت و پری‌های زیبا می‌برد و با روایتی آرام‌سوز و معنی‌دار، تصویرسازی‌های خاص و جذاب، اتمسفرسازی قوی و پازل‌های فکرشده، او را در جهان خود غرق می‌کند.

دانلود ویدیو از آپارات

رویداد Nintendo IndieWorld اولین رویداد از چهار رویداد آماده‌شده برای برگزاری در گیمزکام 2019 بود که به معرفی بازی‌هایی مستقل، لایق احترام و شاید پرطرفدار که به‌زودی برای سوییچ عرضه می‌شوند، پرداخت. اما همچنان سه رویداد دیگر برای برگزاری در ساعات جاری باقی مانده‌اند که بدون شک مراسم افتتاحیه‌ی گیمزکام امسال یا همان ONL، مهم‌ترین آن‌ها به حساب می‌آید.

  • Inside Xbox GC2019؛ ساعت ۱۹:۳۰ (مدت‌زمان احتمالی؛ ۴۰ الی ۱۲۰ دقیقه)
  • Stadia Connect GC2019؛ ساعت ۲۱:۳۰ (مدت‌زمان احتمالی؛ ۱۵ الی ۴۰ دقیقه)
  • Gamescom Opening Night Live 2019؛ ساعت ۲۲:۳۰ (مدت‌زمان اعلام‌شده؛ ۱۲۰ دقیقه)


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده