نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۷

تصویر جدیدی از فیلم Rambo: Last Blood منتشر شد

چیزی در حدود یک ماه تا اکران فیلم رمبو: آخرین خون (Rambo: Last Blood) با بازی سیلوستر استالونه باقی مانده و حالا تصویر جدیدی از این اثر مورد انتظار منتشر شده است.

در فیلم Rambo: Last Blood (رمبو: آخرین خون) ما شاهد این خواهیم بود که جان رمبو از بازنشستگی خود خارج می‌شود. بعد از این اتفاق، افراد بخت‌برگشته‌ای که مقابلش قرار می‌گیرند، بعد از اینکه مبارزه خود را با او آغاز می‌کنند، طولی نمی‌کشد که متوجه می‌شوند بیرون کشیدن او از دوران بازنشستگی‌اش، اصلا ایده خوبی نبوده است. در این فیلم جدید ما شاهد این هستیم که رمبو تمام ترفندهای قدیمی خود را به یاد می‌آورد و در مبارزه خود با یک کارتل مواد مخدر تمام آن‌ها را استفاده می‌کند. رمبو در این فیلم در تلاش است تا دختر یکی از دوستان خود را نجات دهد.

اما علاوه‌بر ترفندهای قدیمی، او قرار است حرکت‌ها و حقه‌های جدیدی را هم از خود نشان بدهد. او با انجام این کارها، سرزمین شادی‌آور و لذت‌بخش اراذل و اوباش مقابل خود را که روی اموال او پا گذاشته‌اند، تبدیل به چیزی مخالف آن می‌کند. زمانی‌که درست کردن تله‌های مختلف کار خود را به درستی انجام نمی‌دهند، جان رمبو اصلا تصمیم می‌گیرد که کمی بیشتر از قبل به ایده‌آل‌های همیشگی شخصی خود نزدیک شود و اصلا با این موضوع مشکلی ندارد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، همان‌طور که در تصویر جدیدی که از فیلم رمبو: آخرین خون منتشر شده مشاهده می‌کنید، قرار است افراد مختلفی با استفاده از یک چنگال کشاورزی‌گونه، به شکل نامطلوب و وحشتناکی جان خود را از دست بدهند. همانطور که ما در تریلر هم دیده بودیم، جان رمبو تعداد بی‌شماری از تله‌های مختلف را ساخته تا دشمنان خود را به دردسر بیندازد؛ تله‌هایی مانند کمانی که منتظر حرکتی برای پرتاب کردن تیر خود است و همچنین چندین سناریو وحشتناک دیگر که انتظار اراذل و اوباش مقابل رمبو را می‌کشد. این سلاحی هم که ما در این تصویر می‌بینیم، می‌تواند سلاح خوبی برای یک مبارزه تن به تن باشد. اما علاوه‌بر مبارزه تن به تن و نزدیک، می‌تواند به‌عنوان سلاحی استفاده شود که رمبو از فاصله دوری به سمت هدف خود پرتاب کند که از روبه‌رو وارد سینه او شود یا از بالا، سر او را مورد هدف قرار بگیرد. درهرصورت ما با شناختی که از جان رمبو داریم، می‌دانیم که آن‌ها از دست این چنگال اصلا در امان نخواهند بود. در ادامه می‌توانیم تصویری را که از فیلم Rambo: Last Blood منتشر شده، مشاهده کنیم:

Rambo: Last Blood

همان‌طور که از اسم فیلم مشخص است، به احتمال خیلی زیاد این آخری اثری است که ما شاهد هنرنمایی رمبو خواهیم بود. البته لازم به ذکر است که اگر این فیلم بتواند عملکرد خوبی در باکس آفیس داشته باشد، احتمال اینکه مجموعه ادامه پیدا کند بسیار زیاد است. احتمالا در این صورت ما شاهد این هستیم که جان رمبو دوباره روی پرده سینماها ظاهر شود و ممکن است که مشعل را به فرد دیگری بسپارد. اما در حال حاضر ما باید صبر کنیم و ببینیم که چه اتفاقی در آینده رخ می‌دهد. فیلم Rambo: Last Blood توسط آدریان گرونبرگ کارگردانی شده است. نگارش فیلمنامه آن هم برعهده متیو سیرولنیک و خود سیلوستر استالونه بوده است.

سیلوستر استالونه، پاز وگا، سرجیو پریس-منچتا، آدریانا بارازا، یوت مانریل، جینی کیم ملقب به ینا هان، واکین کازیو و اسکار جانادا از جمله بازیگرانی هستند که در این اثر حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. تقریبا چهار دهه از اولین باری که سیلوستر استالونه نقش جان رمبو را در فیلم First Blood (اولین خون) ایفا کرد، می‌گذرد. حال قرار است استالونه به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین قهرمانان اکشن تاریخ یعنی همان رمبو بازگردد. حال رمبو باید با گذشته خود روبه‌رو شود و مهارت‌های رزمی بی‌رحمانه خود را از زیر خاک بیرون بیاورد تا در مأموریت آخر خود، انتقامش را بگیرد.

فیلم Rambo: Last Blood برای اکران در تاریخ ۲۰ سپتامبر (۲۹ شهریور) تنظیم شده است.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده