// دوشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۹

یوبیسافت از برنامه‌های خود برای عرضه Rainbow Six Siege روی کنسول های نسل بعد می‌گوید

الکس کارپاسیز، مدیر پرزنتیشن یوبیسافت، در گفت‌وگوی اخیر خود اعلام کرده است که در آینده می‌خواهند Rainbow Six Siege را در دسترس کاربران بیشتری قرار دهند.

یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر بازی Rainbow Six Siege، برنامه‌های ویژه‌ای برای پشتیبانی طولانی مدت از این بازی درنظر گرفته است. آن‌ها قصد دارند برای ۱۰ سال آینده از رینبو سیکس سیج پشتیبانی کنند و تعداد اپراتورهای عرضه شده را به رقم ۱۰۰ برسانند. همچنین در گذشته کارگردان برند Rainbow Six Siege اعلام کرده بود که آن‌ها قصد دارند این بازی را برای کنسول‌های نسل آینده هم عرضه کنند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، الکس کارپاسیز، مدیر پرزنتیشن (Presentation Director) یوبی سافت، در گفت‌وگوی اخیر خود از پشتیبانی طولانی مدت از بازی و همچنین کنسول‌های ویدیویی نسل بعد صحبت کرده است. کارپاسیز دراین‌باره می‌گوید:

ما برای چند سال دیگر قرار است در این مکان باقی بمانیم و البته که می‌خواهیم این بازی را برای کاربران بیشتری در دسترس قرار دهیم. بااین‌حال در حال حاضر موردی وجود ندارد که بتوانیم آن را معرفی کنیم.

بااینکه هنوز مورد خاصی به‌صورت قطعی تایید نشده است، اما باتوجه‌به گفته‌های مدیر برند Rainbow Six Siege و همچنین پشتیبانی طولانی مدت از این بازی، به‌نظر می‌رسد با نزدیک شدن به عرضه کنسول‌های نسل بعد، اطلاعات بیشتری حول این موضوع منتشر شود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده