نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۱

تصویر جدیدی از ریبوت فیلم Jay and Silent Bob منتشر شد

در حالی که تنها ۲ ماه تا اکران نسخه ریبوت فیلم باب و جی ساکت (Jay and Silent Bob) باقی مانده است، تصویر جدیدی از این اثر منتشر شده که شخصیت جی و باب ساکت را نشان می‌دهد.

کوین اسمیت حرفه کارگردانی خود را با فیلم Clerks (فروشنده‌ها) آغاز کرد و با این اثر به‌طور رسمی وارد حرفه کارگردانی و فیلمسازی شد. بعد از اینکه او این فیلم را ساخت و نقش باب ساکت را برای اولین‌بار در آن ایفا کرد، آنقدر این نقش معروف و محبوب شد که در چندین اثر سینمایی، برنامه‌های تلویزیونی، کتاب‌های کمیک و همچنین بازی‌های ویدیویی مختلف حضور داشت. مدتی قبل اعلام شد که این زوج محبوب یعنی جی و باب ساکت قرار است برای اولین‌بار بعد از فیلم Clerks II (فروشنده‌ها 2) با نسخه ریبوتی فیلم Jay and Silent Bob (جی و باب ساکت) به روی پرده سینماها بازگردند.

علاوه‌بر این اعلام شده که جیسون موس و خود کوین اسمیت نقش این دو شخصیت به‌یادماندنی را ایفا می‌کنند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سایت خبری USA Today تصویری از نسخه ریبوتی فیلم جی و باب ساکت را منتشر کرده که با هم در ادامه آن را خواهیم دید:

Jay and Silent Bob

در این فیلم «این دو شخصیت محبوب که برای اولین‌بار ۲۵ سال پیش با فیلم فروشنده‌ها روی پرده سینماها ظاهر شدند، قرار است دوباره بازگردند! زمانی‌که جی و باب ساکت متوجه می‌شوند که هالیوود در حال ساخت دوباره یک فیلم قدیمی براساس آن‌ها است، این دو دوست که از هیچ چیز خبر ندارند، در طی یک مأموریت دیگر کل کشور را می‌چرخند تا همه این اتفاقات را متوقف کنند!» جیسون موس و کوین اسمیت تنها هنرمندانی نیستند که از دنیای سینمایی View Askewniverse قرار است در این فیلم بازگردند. جیسون لی، جاستین لانگ، شانون الیزابت، جیسون بیگز، جیمز وان در بیک، برایان کویین و تامی چانگ از جمله بازیگرانی هستند که در این اثر دوباره ظاهر می‌شوند و به ایفای نقش می‌پردازند.

علاوه‌بر این، دیوید دستمالچیان، جو منگنیلو، کریگ رابینسون، فرد ارمیسن، کریس همسورث، متد من و ردمن دیگر بازیگران این اثر هستند. جالب است بدانید که برخی از بازیگران دیگری که در این مجموعه ظاهر شدند، مانند مت دیمون که نقش نسخه ساختگی خود را در فیلم Jay and Silent Bob Strike Back (جی و باب ساکت پاتک می‌زنند) ایفا کرد و همچنین بن افلک که در شش اثر قبلی کوین اسمیت ظاهر شده بود، قرار است دوباره در این اثر هم ظاهر شوند.

نسخه ریبوت فیلم Jay and Silent Bob برای اکران در تاریخ ۱۵ اکتبر سال جاری (۲۳ مهر) تنظیم شده است.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده