// دوشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۸

احتمال حضور S.T.A.L.K.E.R. 2 در گیمزکام 2019

باتوجه‌به تصویر جدید دنیس رادی، طراح مراحل S.T.A.L.K.E.R. 2، در شبکه‌های اجتماعی احتمال دارد این بازی در گیمزکام ۲۰۱۹ حضور داشته باشد.

تابدین‌لحظه هیچ اطلاعاتی از بازی STALKER 2 در دسترس نیست و پس از معرفی اولیه بازی، مدتی روند توسعه S.T.A.L.K.E.R. 2 متوقف شد تا اینکه استودیو GSC Game World مجددا بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 را معرفی کرد که در سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شود. بااین‌حال احتمال دارد در نمایشگاه گیمزکام 2019، شاهد حضور این بازی باشیم.

طبق جدیدترین اخبار بازی، دنیس رادی، طراح مراحل S.T.A.L.K.E.R. 2، تصویر جدیدی را از خود در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده بود که نشان می‌داد وی یک لباس با طرح S.T.A.L.K.E.R. 2 پوشیده است. همچنین در توضیحات عکس نوشته شده بود که برای حضور در گیمزکام آماده است. در ادامه شخصی از وی پرسیده بود که آیا این بازی در Gamescom 2019 حضور دارد یا خیر که دنیس رادی با یک ایموجی «سکوت کردن» جواب او را داده بود. بااینکه عکس مورد نظر مدتی بعد از حساب کاربری دنیس رادی پاک شد، اما کاربران زومجی می‌توانند آن را در انتهای متن مشاهده کنند.

قطعا حضور S.T.A.L.K.E.R. 2 در نمایشگاه امسال می‌تواند مورد هیجان‌انگیزی باشد تا کاربران بتوانند اطلاعات بیشتری را از این بازی آخرالزمانی کسب کنند. بااین‌حال باتوجه‌به عرضه بازی در سال ۲۰۲۱، شاید تیم سازنده تنها یک تیزر را برای بازی درنظر گرفته باشد و محتویات اصلی، در نمایشگاه‌های آینده نمایش داده شوند. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم GSC Game World چه مواردی را برای کاربران خود درنظر گرفته است.

Stalker 2


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده