نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Heroic - Magic Duel؛ لذت مبارزه با قهرمانان جادویی

بازی موبایل Heroic - Magic Duel یک بازی تقریبا استراتژیک و مبارزه‌ای است که شما در آن می‌توانید با استفاده از قهرمانان جادویی و بسیار قدرتمند مبارزه کنید و با نابود کردن پورتال دشمن پیروز شوید.

اگر به‌دنبال هیجان زیاد و بازی‌های رقابتی در انواع مختلف آن هستید، بازی‌ای که در این مقاله قصد معرفی آن را داریم کاملا مناسب شما است؛ مناسب افرادی که در مقابل چالش‌های جدی هیجان‌زده می‌شوند و قصد مقابله با آن را دارند. Heroic - Magic Duel یک بازی مبارزه‌ای و استراتژیک PvP است. با مبارزه و نبردهای مختلف، راه خود را به سمت میدان‌های مبارزه قهرمانی باز کنید. بازی موبایل Heroic - Magic Duel کاملا رایگان است. این بازی توسط استودیو بازی‌سازی نوردئوس ساخته شده است. در ابتدا که شما وارد این بازی می‌شوید، به‌عنوان تمرین باید یک سری مبارزه‌های از پیش تعیین شده را انجام دهید تا وارد بخش اصلی شوید.

علاوه‌بر حجمی که برای نصب خود بازی نیاز دارید، باید در زمینه‌ی استفاده از قهرمانان مختلف، استاد شوید؛ زیرا هر کدام توانایی‌ها و ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد خودشان را دارند که با دیگری متمایز می‌شوند. طلسم‌ها و سربازهای قدرتمند را جمع‌آوری کنید، ارتقاء دهید و همچنین آن‌ها را به میدان نبرد ببرید، یک دک مخصوص به خود را بسازید و در آن سبک مبارزه‌ای خود را مشخص کنید و درنهایت هم با انجام تمام این کارها، به جایگاه بالاتری در جدول رتبه‌بندی برسید.

Heroic - Magic Duel

شما در این بازی باید در هر مرحله، پورتال مخصوص به دشمن را نابود کنید تا بتوانید امتیاز آن مرحله را کسب کنید؛ با پیروز شدن در هر مرحله می‌توانید نسبت به قبل، به میدان مبارزه افسانه‌ای نزدیکتر شوید. اما تشکیل تیم و حمایت کردن سربازان را اصلا فراموش نکنید؛ زیرا حتی بزرگ‌ترین قهرمانان هم نمی‌توانند سربازهای بزرگ را به‌تنهایی شکست دهند و به کمک دوستان خود نیاز دارند. تا می‌توانید در محیط بازی با خود سیستم امتیازهای بیشتری را کسب کنید، قهرمانان خود را ارتقاء دهید و برای مبارزه‌ای بهتر و بزرگ‌تر به محیط آنلاین بازگردید.

موسیقی این بازی نه‌تنها هیجان‌انگیز است بلکه اصلا در تمرکز شما اختلالی ایجاد نمی‌کند

نکته‌ای که در بازی اندروید Heroic - Magic Duel بسیار مهم است، این است که اصلا اجازه ندهید تا محیط زیبا، فانتزی و گرافیکی این بازی شما را فریب دهد. محیط آن اصلا هنری نیست؛ بلکه یک هرج‌و‌مرج مطلق است. دقت داشته باشید که باید حتما در این بازی، کارت‌های خود را عاقلانه و با دقت انتخاب کنید. سعی کنید که یک دک عجولانه و سرسری از سربازان معمولی را با قهرمانان قدرتمند ترکیب کنید. بیشتر از سربازانی استفاده کنید که بیشترین آسیب را به دشمن وارد می‌کنند. همچنین شما می‌توانید قدرت سربازان خود را با استفاده از طلسم Fury یا حتی یک استراتژی منحصر‌به‌فرد و فوق‌العاده، افزایش دهید.

Heroic - Magic Duel

حال درنهایت این کاملا به شما بستگی دارد که چگونه می‌خواهید نبردهای خود را با موفقیت به پایان برسانید. درهرصورت شما باید دشمنان خود را در یک بازی ۳ دقیقه‌ای شدید که آدرنالین شما را به بالاترین حد می‌رساند، شکست دهید؛ چیزی که ما اسم آن را نبرد می‌گذاریم. لازم به ذکر است که این بازی به‌صورت افقی در موبایل شما اجرا می‌شود. شما برای استفاده از این بازی به اینترنت نیاز دارید. درست مانند خیلی از بازی‌های رایگان دیگر، بازی آیفون Heroic - Magic Duel هم بخش پرداخت درون برنامه‌ای دارد و شما می‌توانید با پرداخت پول، از امتیازات و امکانات خاصی برخوردار شوید. بازی موبایل Heroic - Magic Duel در حال حاضر در اختیار کاربران سیستم‌عامل iOS و اندروید قرار دارد. شما می‌توانید به‌صورت کاملا رایگان این بازی را از اپ استور یا گوگل پلی خود دانلود کنید. ضمنا فراموش نکنید که هر از گاهی به مقالات بهترین بازی های اندروید که به‌طور هفتگی و ماهانه در وب‌سایت زومجی منتشر می‌شوند و شما را در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار می‌دهند، سری بزنید.

دانلود بازی Heroic - Magic Duel


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده