نویسنده: بخش تبلیغات
// یکشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۰

ستاره ونک شما را با «بهترین ایرلاین‌های جهان که از خاک ایران پرواز دارند» آشنا می‌کند

آژانس هواپیمایی ستاره ونک با دارا بودن کادری مجرب و با سابقه در امر صدور بلیط هواپیما، از ارائه دهندگان انواع خدمات بلیط هواپیما، ویزا و تور است.

کمتر کسی در دنیا پیدا می‌شود که بگوید دوست دارد پروازی با یک هواپیمای قدیمی و خطرناک داشته باشد. اکثر مسافران یک هواپیمای امن، مجهز و جدید را ترجیح می‌دهند تا سفر خوبی را تجربه کنند. اما کدام ایرلاین‌ها همه ویژگی‌های منحصربه‌فرد را به‌صورت کلی دارا هستند؟

بنا به اعلام آژانس هواپیمایی ستاره ونک، هنگام خرید بلیط هواپیما ذهن ما به سمت یک ایرلاین خاص می‌رود که امنیت پرواز ما را تضمین کند. در بازار رقابتی کنونی هم خطوط هوایی مدام در حال به‌روزرسانی خدمات و ناوگان خود هستند تا کارنامه مورد قبولی را از خود برجای بگذارند. باوجود این امر حداقل فهرست ما سرشار از ایرلاین‌های نام‌آشنا است که فقط کافی است با یک کلیک آن‌ها را انتخاب کنیم. البته از این نکته غافل نشویم که شما با خرید بلیط ماهان که در زمره ایرلاین‌های برجسته ایران است از مزایایی در حد کلاس جهانی برخوردار خواهید شد.

در سایت آژانس ستاره ونک هم شما این امکان را دارید که بعد از انتخاب مقصد، زمان و ایرلاین دلخواه، بلیط خود را آنلاین خریداری کرده و سفر را شروع کنید.

آشنایی با ایرلاین‌ها

لوفت هانزا

تابه‌حال با بلیط لوفت هانزا سفر کرده‌اید؟ اگر جوابتان خیر است باید بگویم که برای سفر و مقصد بعدی حتماً با آن سفر کنید؛ یک ایرلاین که در همه ابعاد و جهات نمره ۲۰ را بدون اغماض دریافت می‌کند. بهترین ایرلاین حال حاضر جهان، جدیدترین هواپیماهای جهان، باکیفیت‌ترین خدمات، متنوع‌ترین پذیرایی‌ها، خوش‌پوش‌ترین خدمه، خوشمزه‌ترین غذاها و موارد بسیار دیگر.

این شرکت جز بزرگ‌ترین خطوط هوایی آلمان است که مقر آن در شهر کلن قرار دارد. ازلحاظ تعداد مقاصد پروازی لوفت هانزا دومین شرکت بزرگ جهان، میزان درآمد چهارمین هواپیمایی بزرگ جهان، حمل‌ونقل بار و مجموع مسافت‌های پروازی هفتمین و ازنظر حمل‌ونقل مسافر دهمین شرکت بزرگ جهان به شمار می‌رود.

این شرکت بزرگ دارای بیش از ۱۲ زیرمجموعه است و تعداد ناوگان آن به ۲۷۷ فروند (بدون شرکت‌های تابعه) می‌رسد. امکانات سرگرمی لوفت هانزا بسیار زبان‌زد است و با ارائه اپلیکیشنی از بی‌حوصلگی شما در طول پرواز می‌کاهد. چندین ساعت به تماشای فیلم سینمای بپردازید یا از اینترنت در اوج آسمان‌ها استفاده کنید.

همچنین لوفت هانزا ذائقه‌های مختلف غذایی را مدنظر قرار می‌دهد. اگر رژیم غذایی خاص دارید یا فقط غذای حلال میل می‌کنید آن را بعد از خرید بلیط در سایت این ایرلاین سفارش دهید.

اتریشی

با اتریشی تابه‌حال پرواز کرده‌اید؟ یک ایرلاین بی‌نظیر که محیطی راحت و صمیمی دارد. این هواپیمایی حامل پرچم کشور اتریش و از زیرمجموعه‌های شرکت لوفت هانزا است که به‌واسطه خدمات مطلوبش شناخته می‌شود.

حتماً برای مقصدهای طولانی خودتان اتریشی را انتخاب کنید؛ چون برنامه‌های سرگرم‌کننده آن به‌قدری زیاد و متنوع است که اگر پرواز کوتاه داشته باشید از دستان رفته است. ۳۵۰ ساعت برنامه تصویری، لیستی از آهنگ‌های متنوع و البته اینترنت مخصوص آن یعنی FlyNet که دنیای مجازی را به بالای ابرها می‌آورد. منوی غذای آن‌هم از بهترین‌های این ایرلاین محسوب می‌شود؛ چون بسیار متنوع و باب میل هر مسافری است.

ستاره ونک

امارات

اگر یک سفر لاکچری را می‌پسندید پس با یکی از بهترین خطوط هوایی آسیا پرواز کنید! امارات بزرگ‌ترین شرکت هواپیمایی خاورمیانه است که در هفته بیش از سه هزار و ۴۰۰ پرواز به ۱۳۳ شهر در ۷۴ کشور جهان انجام می‌دهد.

اماراتی به‌روزترین سرگرمی‌های ممکنه را که در ارتفاع چند هزار پایی می‌توان انجام داد، در هواپیما قرار داده است. تماشای فیلم و انیمیشن در تلویزیون‌های ICE با هزار و ۲۰۰ کانال تلویزیونی، استفاده از اینترنت پرسرعت، اپلیکیشن‌های بازی، سیستم خبری، مشاهده دوربین خارج از هواپیما و ده‌ها سرگرمی دیگر. از هر قوم یا مذهبی که هستید، یک غذا با ذائقه خود سفارش دهید و در میان ابرها نوش جان کنید.

قطری

اگر در مورد رفتار و ظاهر مهمانداران هواپیما سخت‌گیر هستید، قطری بهترین انتخاب شما است! هواپیمایی قطری به داشتن خدمه و مهماندارانی که مجرب و کارکشته هستند، مشهور است. امتحانات قبولی آنان بسیار سخت‌گیرانه است و دست‌چین شده‌ها در طول پرواز از شما پذیرایی می‌کنند.

قطری ایرلاینی بزرگ و مدرن در جهان است که قطب اصلی آن در فرودگاه بین‌المللی حمد قطر قرار دارد. قطری با سیستم Oryx One فهرستی از سرگرمی‌های متنوع را به مهمان خود ارائه می‌دهد. در مسافت‌های طولانی امکاناتی نظیر صفحه‌های نمایش‌دهنده انواع فیلم، موسیقی، برنامه‌های تلویزیونی، بازی، نقشه‌های جهانی، اطلاعاتی درباره کشور، شهر مقصد و یک تلفن شخصی برای مسافران در نظر گرفته‌شده است. از دیگر نکات بارز این ایرلاین خاورمیانه‌ای وجود سالن سمینار، کافی شاپ و نایت کلاب در درون هواپیما است.

ستاره ونک

مسافرانی که قصد خرید بلیط هواپیما را دارند می‌توانند به‌دوراز دغدغه و نگرانی به سایت آژانس هواپیمایی ستاره ونک مراجعه و بلیط آنلاین خود را خریداری کنند. البته اگر قبل از خرید، سؤال و ابهامی در این زمینه وجود داشت با کارشناسان آژانس و با شماره 88880000-021 تماس بگیرند و پاسخ سؤالات خود را جویا شوند.

همچنین اگر مایل به خرید آنلاین نیستید با حضور در ستاره ونک بلیط مقصد موردنظر خود را خریداری کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده