نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۳

تهیه کنندگان سریال The Boys از فصلی بهتر و بزرگتر نسبت به قبل خبر دادند

اوان گلدبرگ و سث روگن، تهیه کنندگان اجرایی سریال بویز (The Boys)، اعلام کردند که فصل دوم مجموعه از فصل اول آن بسیار بزرگ‌تر و بهتر خواهد بود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، در مصاحبه جدیدی که گزارشگر سایت خبری کولایدر با تهیه کنندگان اجرایی فصل دوم سریال The Boys (بویز) یعنی اوان گلدبرگ و سث روگن تنظیم کرده بود، سوالاتی درباره فصل جدید از آنها پرسید. تهیه کنندگان اجرایی این سریال مورد انتظار در مصاحبه خود اعلام کردند که طرفداران منتظر باشند که در این فصل، یک داستان بزرگ‌تر و بهتر از فصل اول را ببینند. آنها در این گفتگو اینگونه درباره فصل دوم سریال بویز توضیح دادند:

آنها منابع بیشتری را برای فصل دوم جمع کردند و اطلاعات زیادی در اختیار دارند. آنها شخصیت‌های جدیدی را قرار است به داستان اضافه کنند. طبیعی است که هرچه داستان جلوتر می‌رود، حوزه و قلمرو مخصوص به آن هم به طبع گسترش پیدا می‌کند. ما اتفاقا همین هفته اولین قسمت از فصل دوم این مجموعه تلویزیونی را تماشا کردیم. به عنوان تهیه کنندگان این مجموعه می‌توانیم بگوییم که اتفاق فوق‌العاده‌ای بود. چیزی که ساخته شده، خیلی بهتر از چیزی است که من امیدوار بودم ساخته شود.

گلدبرگ هم در ادامه مصاحبه به صحبت‌های روگن اضافه کرد و اینگونه گفت:

فصل دوم سریال بویز، قطعا بهتر از فصل اول آن است؛ زیرا در نگاه اول اینگونه به نظر می‌رسد که نسبت به فصل اول چند برابر بهتر و بزرگ‌تر است و علاوه بر آن، بازیگران دیگر در این فصل کاملا می‌دانند که دارند چه کاری انجام می‌دهند.

سریال The Boys بیشتر از هر چیزی به این موضوع می‌پردازد که چه می‌شود اگر ابرقهرمانان از قدرت‌های خود سوءاستفاده کنند، به جای اینکه برای انجام کارهای خوب آنها را به کار بگیرند؛ ابرقهرمانانی که مانند سلبریتی‌ها محبوب هستند، مانند سیاستمداران تاثیرگذارند و همچنین مانند خدایان از احترام زیادی برخوردار می‌شوند. در این سریال ما شاهد رویارویی بی‌قدرت‌ها در برابر قدرتمندها هستیم. در داستان سریال، بویز قرار است به یک ماجراجویی قهرمانانه بروند تا حقیقت را درباره تیم ابرقهرمانی‌ای به نام The Seven فاش کنند.

سریال بویز در تلاش است که تا جایی که می‌تواند، خشونت‌ها و صحنه‌های بسیار خشنی را که در کتاب‌های کمیک مخصوص به خودش وجود دارد، به نمایش بگذارد؛ آن هم در حالی که جنبه تاریک محبوبیت و شهرت ابرقهرمانی را به مردم سرتاسر دنیا نشان می‌دهد. کارل اربن نقش شخصیت بیلی بوچر را که رهبر گروه محسوب می‌شود، ایفا می‌کند. علاوه بر او، جک کواید در نقش هاگی، لاز آلونسو در نقش Mother’s Milk، تومر کاپون در نقش فرنچی، جنیفر اسپوسیتو در نقش یکی از ماموران سازمان سیا به نام سوزان ال. رینر و کارن فوکوهارا در نقش فیمیل از جمله بازیگرانی هستند که در این مجموعه حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده