نویسنده: رضا علمی
// یکشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

حضور بازیگر سریال Mindhunter در سریال Underground Railroad تایید شد

دیمون هریمن، بازیگر سریال Mindhunter و فیلم Once Upon a Time in Hollywood، قرارداد حضور در سریال The Underground Railroad شبکه آمازون را امضاء کرد.

طبق گزارش اختصاصی سایت دِدلاین، دیمون هریمن، هنرپیشه استرالیایی سینمای هالیوود که وی را باید چارلز منسون این روزهای سینما و تلویزیون نامید، قرارداد حضور و نقش‌آفرینی در سریال The Underground Railroad (راه آهن زیرزمینی) سرویس استریم آمازون پرایم را امضاء کرد و شاید این مرتبه نقشی غیر از چارلز منسون را ایفا کند.

دیمون هریمن در سریال تحسین‌شدهٔ Mindhunter (شکارچی ذهن) سرویس استریم نتفلیکس (Netflix) که چندی پیش تریلر فصل دوم آن منتشر شد، حضور داشت و نقش شخصیت چارلز منسون را در فصل ابتدایی و یکی از قسمت‌ها ایفا کرد. جالب اینجا است که به‌دلیل شباهت ظاهری وی به منسون، این بازیگر در یکی از بهترین فیلم‌های امسال، یعنی فیلم Once Upon a Time in Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود)، ساختهٔ کوئنتین تارانتینو نیز بار دیگر نقش شخصیت منفور چارلز منسون را که یکی از بدنام‌ترین شخصیت‌ها در تاریخ آمریکا است ایفا کرد. وی در این فیلم با بازیگرانی چون لئوناردو دی کاپریو، برد پیت، مارگو رابی، آل پاچینو، تیموتی اولیفانت، کرت راسل، جیمز مارسدن، بروس درن، تیم راث، مایکل مدسن، دمین لوییس، لوک پری، امیل هرش،‌ داکوتا فانینگ، کلیفتون کالینز جونیور، کیث جفرسون، نیکولاس هموند، اسکوت مکنری، جولیا باترز، مایا هاوک، لینا دانم، لورنزا ایزو، آستین باتلر، رافائل زاویروچا، دنی استرانگ، رومر ویلیس، مارگارت کوالی، مدیسن بیتی، ویکتوریا پدرتی، دریما واکر و سیدنی سوئینی همبازی بود؛ فیلمی که مورد استقبال منتقدان قرار گرفت و با بودجهٔ ۹۵ میلیون دلاری، تا این لحظه فروشی ۱۱۵ میلیون دلاری داشته است.

barry jenkins

پیش‌تر حضور جوئل اجرتون، بازیگر فیلم The Great Gatsby (گتسبی بزرگ)، در این سریال تأیید شده بود و علاوه‌بر اجرتون و هریمن، چیس و. دیلون، توسو ام‌بدو و آرون پیر، دیگر بازیگران سریال The Underground Railroad خواهند بود.

سریال The Underground Railroad اقتباسی از رمانی با همین عنوان اثر کلسن وایتهد است که داستان زن جوان و برده‌ای به نام کورا را دنبال خواهد کرد که به وسیله راه‌آهنی خیالی از نظام برده‌داری در آمریکا فرار می‌کند

سریال The Underground Railroad اقتباسی از رمانی با همین عنوان اثر کلسن وایتهد است که داستان زن جوان و برده‌ای به نام کورا را دنبال خواهد کرد که به وسیله راه‌آهنی خیالی از نظام برده‌داری در آمریکا فرار می‌کنند. کورا از جورجیا، کارولینای جنوبی، کارولینای شمالی و تنسی می‌گذرد و درنهایت به ایندیانا سفر می‌کند. کورا در هر مرحله از این مسیر خطرناک با یک افسانه برده‌داری مواجه می‌شود و شاهد جنایات متعدد است. او تلاش می‌کند تا امیدش برای زندگی بهتر را حفظ کند. سریال The Underground Railroad قرار است در ۱۱ قسمت تولید شود که انتظار می‌رود به‌ زودی مراحل فیلم‌برداری و تولید این سریال آغاز شود. بری جنکینز، کارگردان برنده جایزه اسکار برای فیلم Moonlight (مونلایت)، وظیفه نوشتن فیلمنامه و کارگردانی هر ۱۱ قسمت سریال The Underground Railroad را بر عهده دارد. این سریال توسط آمازون در دست ساخت است که انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۰ از سرویس استریم آمازون پرایم پخش شود.

آخرین فیلمی که از بری جنکینز روی پردهٔ سینما رفت، فیلم رمانتیک If Beale Street Could Talk (اگر خیابان بیل می‌توانست حرف بزند) بود که این فیلم از پنجمین رمان جیمز بالدوین فقید، نویسنده‌ٔ سیاهپوست آمریکایی که داستان عاشقانه‌ای را در دهه‌ٔ ۷۰ میلادی در منطقه‌ٔ هارلم نیویورک روایت می‌کند، ساخته شد؛ این کتاب در سال ۱۹۷۴ منتشر شده است. رجینا کینگ، اد اسکرین، امیلی ریوس، مایکل بیچ،آنجانو الیس، فین ویتراک، دیگو لونا، پدرو پاسکال و دیو فرانکو، از جمله بازیگرانی بودند که در این فیلم حضور داشتند و به‌ ایفای نقش پرداختند. این فیلم با استقبال بسیار خوبی از سوی منتقدان همراه شد و با بودجهٔ ۱۲ میلیون دلاری، فروش ۲۱ میلیون دلاری در گیشه داشت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده