// شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۶

معرفی بازی موبایل Spy Tactics؛ تاکتیک‌های جاسوسی

Spy Tactics یک بازی موبایل معمایی و اکشن است که بازیکنان را در نقش یک جاسوس قرار می‌دهد که باید خواسته‌های مافوق خود را اجرا کند.

در معرفی بازی موبایل امشب به‌سراغ یک بازی معمایی و اکشن رفته‌ایم که به‌واسطه ساختار خود، می‌تواند کاربران را به‌خوبی سرگرم کند. بازی اندروید و آیفون Spy Tactics روایت‌گر داستان مأموری است که در نقش یک جاسوس باید مأموریت‌های مافوق خود را کامل کند. بااینکه داستان در بازی آیفون و اندروید Spy Tactics حرف اول را نمی‌زند، اما نوع روایت مأموریت‌های هر مرحله، موردی است که می‌تواند شما را مشتاق کند. بااین‌حال گیم‌پلی مهم‌ترین فاکتور و المان سرگرمی در Spy Tactics به‌حساب می‌آید.

Spy Tactics

چالش و معمای بازی رابطه‌ی مستقیمی با سیستم حرکتی آن دارد و با شناخت روی مسیر حرکتی پلیس و سایر مأمورها، می‌توانید مراحل را پشت سر بگذارید

با شروع بازی موبایل Spy Tactics، مراحل بازی را مشاهده می‌کنید. Spy Tactics شامل چندین مرحله است که هر مرحله از چند مأموریت مختلف تشکیل شده است. نکته‌ای که در همین ابتدا و شروع بازی متوجه آن می‌شوید، این است که Spy Tactics فاقد بخش آموزشی است. به‌عبارتی ساختار ساده بازی به‌نحوی است که نیازی به قسمت آموزشی ندارد و بازیکنان در همان ابتدا متوجه مکانیزم‌های بازی می‌شوند. ساختار بازی آیفون و اندروید Spy Tactics تاحدی شبیه‌به بازی‌های نوبتی است. تیم سازنده با الهام از سیستم حرکتی بازی‌هایی مثل Hitman Go و ترکیب آن با المان‌های جدید، سعی کرده است تجربه‌ی قابل قبول و لذت‌بخشی را ارائه دهد. محیط بازی به خانه‌ها و مسیر‌های مختلفی تقسیم می‌شود. در ادامه هر حرکت شما در محیط معادل با یک حرکت دشمن است. به‌عبارتی زمانی که در یکی از چهار جهت اصلی حرکت می‌کنید، دشمنان شما هم یک حرکت در مسیر خود انجام می‌دهند. چالش و معمای بازی رابطه‌ی مستقیمی با سیستم حرکتی بازی دارد. بازیکنان در هر مرحله مأموریت دارند تا پرونده و فایل‌های مختلفی را از محیط بازی بردارند. هر فایل در قسمتی از محیط قرار داده شده است.

مأموریت‌های ابتدایی ساده هستند؛ ازاین‌رو با کمی دقت و سنجیدن حرکت بعدی مأموران امنیتی و پلیس، می‌توانید راه خود را پیدا کنید و به نقطه‌ی پایان برسید. این در حالی است که در مراحل و مأموریت‌های بالاتر، مأموران امنیتی و پلیس مهارت‌های مخصوصی‌ پیدا می‌کنند و جدا از قرار گرفتن موانع در محیط، باید کارهای بیشتری را انجام دهید تا بتوانید به‌نقطه‌ی پایان برسید. برای مثال جدا از برداشتن پوشه‌ها، باید دکمه‌های درهای قفل داخل محیط را هم بردارید که در نقاط مختلف محیط قرار داده شده‌اند. مورد دیگری که تیم سازنده بازی Spy Tactics به آن توجه ویژه‌ای کرده، طراحی و گرافیک بازی است. قبل از شروع بازی می‌توانید وارد بخش تنظیمات شوید و گرافیک بازی را باتوجه‌به به گوشی موبایل یا تبلت خود انتخاب کنید. در حالت High که آخرین درجه تنظیمات گرافیکی بازی است، شاهد طراحی‌های با کیفیت و قابل قبولی برای یک بازی موبایل هستیم. همچنین طراحی مأموریت‌ها و مراحل هم به‌گونه‌ای است که بازیکن در همان ابتدا به‌خاطر سخت بودن یا آسان بودن بیش از حد از بازی خسته نمی‌شود.

Spy Tactics

موردی که در گیم‌پلی بازی اندروید و آیفون Spy Tactics اهمیت بالایی دارد، استراژی حرکتی است. اگر بتوانید به‌خوبی مسیر حرکتی پلیس را شناسایی کنید، می‌توانید تمامی مراحل را به‌راحتی پشت سر بگذارید. همچنین تنها دو مرحله ابتدایی بازی به‌صورت رایگان درنظر گرفته شده است و سایر مراحل را باید خریداری کنید. بااین‌تفاسیر، اگر علاقه‌مند به یک بازی جاسوسی و معمایی با حرکات نوبتی هستید، Spy Tactics می‌تواند گزینه‌ی بسیار خوبی برای شما باشد. در پایان یادآوری می‌کنیم که مقالات بهترین بازی های اندروید به‌طور هفتگی و ماهانه منتشر می‌شوند که شما را در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار می‌دهند. همچنین می‌توانید تریلر بازی را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی Spy Tactics


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده