نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۱

مراحل فیلمبرداری بازسازی فیلم Candyman آغاز شد

شرکت یونیورسال پیکچرز و MGM از آغاز مراحل فیلم‌برداری و تولید بازسازی فیلم Candyman به تهیه کنندگی جردن پیل خبر دادند.

شرکت یونیورسال پیکچرز و MGM با همکاری جردن پیل، بازیگر و کارگردان فیلم Get Out (برو بیرون) و فیلم Us (ما)، در حال ساخت بازسازی فیلم Candyman (کندی من) هستند و پیل قرار است به‌عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور داشته باشد. او وظیفه دارد تا بازسازی این فیلم ترسناک کلاسیک دهه ۹۰ میلادی را در قالب یک دنباله معنوی روی پرده‌های سینما ببرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلبرداری و تولید فیلم کندی‌من آغاز شده است. طبق خبری که کولایدر منتشر کرده، یونیورسال و MGM از شروع مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Candyman خبر داده‌اند که پیش از این برای شروع در این ماه برنامه‌ریزی شده بود. مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم ترسناک در شهر شیکاگو انجام خواهد شد که قابل انتظار است بخشی از آن در مناطق مسکونی پر از جرم و جنایت کابرینی گرین انجام شود.

 نیا داکوستا، کارگردان فیلم Little Woods (لیتل وودز)، کارگردانی ریبوت فیلم Candyman را بر عهده دارد. یحیی عبدل متین دوم، کولمن دومینگو و نیتن استورات جارت، از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در این فیلم تایید و اعلام شده است. با اینکه اطلاعاتی از داستان و اتفاقات بازسازی فیلم Candyman در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود که مانند قسمت اول، اتفاقات این فیلم در شهر شیکاگو شروع شود و تمرکز آن روی آغاز کار کندی من باشد که در طی آن، یک پسر سیاه‌پوست برده است که پس از یک سری اتفاقات یکی از دستانش برای مجازات بریده و با یک قلاب جایگزین می‌شود و در ادامه او در عسل غلطانده می‌شود و پس از آن توسط نیش زنبورها به قتل می‌رسد.

بازسازی فیلم Candyman برای اکران در تاریخ ۱۲ ژوئن ۲۰۲۰ (۲۳ خرداد ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. همچنین تونی تاد، بازیگر فیلم اصلی نیز قرار است به‌عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور داشته باشد که امکان حضور و نقش آفرینی او در این فیلم نیز وجود دارد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده