نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۵

سریال Krypton پس از دو فصل لغو شد؛ توقف ساخت سریال Lobo

شبکه سای فای از لغو سریال Krypton پس از ساخت و انتشار دو فصل خبر داد و اعلام کرد که مراحل ساخت سریال Lobo نیز متوقف شده است.

هفته گذشته بود که قسمت دهم و پایانی فصل دوم سریال Krypton (کریپتون) از شبکه سای فای (Syfy) به‌روی آنتن رفت که این سریال با سوالات و چند کلیف‌هنگر به پایان رسید که به‌نظر می‌رسد دنیای سریال قرار بود در فصل سوم گسترده‌تر شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال پیش درآمد مجموعه سوپرمن لغو شده است. طبق خبری که هالیوود ریپورتر و ددلاین منتشر کرده‌اند، شبکه SyFy اعلام کرد که پس از ساخت و انتشار دو فصل، ادامه پخش سریال کریپتون لغو شده و قرار نیست برای فصل سوم تمدید شود. همچنین مراحل سریال Lobo (لوبو) که سریال فرعی این مجموعه به حساب می‌آمد، نیز متوقف و لغو شده است. به‌نظر می‌رسد که میانگین تعداد بیننده پایین باعث لغو ادامه سریال شده باشد. هالیوود ریپورتر خاطرنشان کرد که به‌طور میانگین، حدود ۴۰۸ هزار بیننده هر قسمت فصل دوم سریال Krypton را تماشا کرده‌اند که با توجه به آمار ۱.۸ میلیون بیننده برای هر قسمت فصل اول، افت قابل توجه و بزرگی به حساب می‌آید.

Lobo در Krypton

با توجه به عملکرد فصل دوم، این خبر می‌تواند خبر ناامید کننده‌ای برای طرفداران سریال باشد. سای‌فای در اردیبهشت سال گذشته از تمدید سریال Krypton برای فصل دوم خبر داده و اعلام کرده بود که فصل اول این سریال یکی از محبوب‌ترین و پربیننده‌ترین برنامه‌های دارای فیلمنامه این شبکه از سال ۲۰۱۵ بوده است. با این حال، این روند در فصل دوم ادامه پیدا نکرده است. البته هنوز امید برای ادامه دادن سریال کریپتون و لوبو در شبکه دیگری وجود دارد. طبق گفته هالیوود ریپورتر، وارنر هورایزن هم‌اکنون به شبکه‌های دیگر پیشنهاد ساخت و انتشار سریال Lobo را ارائه کرده است.

در همین حال، وارنر هورایزن در حال مذاکره است تا حقوق پخش سریال Krypton را به شبکه دی‌ سی یونیورس (DC Universe) انتقال دهد یا اینکه این سریال به شبکه HBO Max نقل مکان کند. سریال Krypton و لوبو اولین سریال‌های کمیک بوکی نیستند که SyFy امسال آن‌ها را کنسل کرده است. این شبکه پیش از این سریال Deadly Class (کلاس مرگبار) پس از یک فصل و سریال Happy (هپی) را پس از دو فصل لغو کرده بود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده