// شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۵

تاریخ آغاز فصل هجدهم Diablo 3 مشخص شد

کمپانی بلیزارد در تازه‌ترین اقدام خود تاریخ آغاز فصل هجدهم بازی محبوب Diablo III را اعلام کرده است.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی، کمپانی Blizzard اعلام کرده است که هجدهمین فصل بازی Diablo 3 در تاریخ ۲۳ ماه آگوست (یک شهریور ماه) آغاز خواهد شد. این فصل که Season of the Triune نام دارد، موارد متعددی را مانند پاداش‌های ظاهری (پوسته یا اسکین)، پاداش‌های انجام ماموریت یا Journey و رقابت‌های فصلی موسوم‌به Seasonal Conquests شامل خواهد شد.

شاید مهم‌ترین مورد این باشد که پس از به‌ اتمام رساندن ماموریت فصل یا Season Journey، می‌توانید مجموعه‌ها یا Set‌های متنوعی را برای شخصیت‌های خود آزاد کنید. یکی از این مجموعه‌ها که Armor of Akkhan نام دارد با حال و هوای بازی World of Warcraft طراحی شده است و Embodiment of the Marauder نیز یک مجموعه دیگر است که ویژگی‌های خاص خود را دارد.

کسانی که به داستان بازی Diablo 3 علاقه‌مند هستند هم از این فصل بی‌بهره نیستند. همان‌طور که در نام این فصل نیز آمده است، کلمه Triune نام یک فرهنگ باستانی است که بازیکنان برای جلوگیری از تحقق اهداف شوم آن باید از قدرتی که در این فصل به‌صورت تصادفی ایجاد می‌شود و Power of the Triune نام دارد، استفاده کنند. برای این کار کافی است که در هنگام بازی و مبارزه با دشمنان، وارد دایره‌هایی بشوید که به‌صورت تصادفی و دوره‌ای در میدان نبرد ظاهر می‌شوند. این کار باعث می‌شود به‌صورت رندوم یکی از قدرت‌های زیر را به‌دست آورید:

  • The Triune of Love که باعث افزایش ۱۰۰ درصدی قدرت شما می‌شود
  • The Triune of Determination که باعث کاهش ۵۰ درصدی مصرف منابع توسط شما می‌شود
  • The Triune of Creation که باعث کاهش زمان مورد نیاز (Cooldown) برای استفاده مجدد از مهارت‌ها و توانایی‌های شما می‌شود

استفاده از The Power of Triune قطعا برای کسانی که قصد دارند در رقابت‌های این فصل به بالاترین جایگاه دست پیدا کنند بسیار حائز اهمیت خواهد بود. درست همانند فصل‌های پیشین، چالش‌های رقابت‌های فصل هجدهم باعث سنجش سرعت، سرسختی و قدرت شما می‌شود. فصل هجدهم بازی Diablo 3 در تاریخ ۲۳ ماه آگوست (یک شهریور ماه) برای تمامی پلتفرم‌های بازی یعنی پی سی، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ در دسترس خواهد بود.

نظرات خود را در مورد این خبر با زومجی و کاربرانش در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده