نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۵

رایان جانسون از برنامه‌های آینده خود در مجموعه Star Wars می‌گوید

رایان جانسون، کارگردان فیلم آخرین جدای، در مصاحبه جدیدی از برنامه‌های آینده خود که برای ساخت سه‌گانه مخصوص به خودش در مجموعه جنگ ستارگان (Star Wars) در نظر گرفته، گفت.

ورود رایان جانسون به دنیای پهناور Star Wars (جنگ ستارگان) با فیلم The Last Jedi (آخرین جدای) بود که تا حدودی بین طرفداران این مجموعه تفرقه‌هایی انداخت؛ زیرا نظرات هر کدام از آن‌ها با دیگری متفاوت بود. بااین‌حال، نظرات و نقدهای منفی‌ای که برای این اثر ثبت شده بود، باز هم استودیو لوکاس فیلم را متوقف نکرد. بعد از اکران فیلم آخرین جدای، استودیو لوکاس فیلم با جانسون قرارداد جدیدی امضا کرد تا او یک سه‌گانه جدید در این دنیای سینمایی بسازد؛ آن هم به دور از داستان‌هایی که تا به امروز برای مخاطب گفته شده است. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این نویسنده و کارگردان اعلام کرده که مشتاقانه منتظر این اتفاق و ساخت این سه‌گانه است. او در مصاحبه اخیر خود با گزارشگر سایت خبری The Observer، اینگونه در رابطه با پروژه جدیدش صحبت کرد:

من فکر می‌کنم که بخش چالش برانگیز و جذاب این اتفاق این است که در این دنیا غرق شوی و بعد به این پی ببری که چه چیزی خیلی جذاب است و بعد از آن هم به این پی ببری که دقیقا قرار است تبدیل به چه چیزی شود. ما داریم کاری انجام می‌دهیم که به جایی فراتر از شخصیت‌های افسانه‌ای قدم می‌گذاریم.

لازم به ذکر است که رایان جانسون در حال حاضر تقریبا هنوز در مراحل اولیه نقشه‌های خودش قرار دارد. به احتمال خیلی زیاد ما نمی‌توانیم سری فیلم جنگ ستارگان او را پیش از قسمتی که قرار است توسط دو کارگردان سریال Game Of Thrones (بازی تاج و تخت) یعنی دیوید بنیاف و دی بی وایز ساخته شود، ببینیم. حال با اینکه او جزئیات خیلی زیادی در رابطه با پروژه خود منتشر نکرد و تمایلی هم نداشت، اما رویکرد خود را به‌طور نسبتا دقیقی توضیح داد. او در ادامه صحبت‌هایش اینگونه توضیح داد:

من می‌دانم که با چه روشی می‌خواهم به سراغ این موضوع بروم. چیزی که در فیلم‌های جورج لوکاس برای همه جالب است، این است که کشف کند «قدم بعدی چیست؟» این موضوع واقعا باعث می‌شود که تو به این فکر کنی و درنهایت پی ببری که ماهیت و روح جنگ ستارگان چه معنی‌ای برای من دارد و قرار است در طی مسیر و در پایان چه شکلی به خود بگیرد.

اثر سینمایی بعدی این کارگردان فیلم Knives Out (چاقوکشی) است که سبکی جنایی و اسرارآمیز دارد. این فیلم قرار است در ماه آینده و در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو به نمایش دربیاید. علاوه‌بر این هم تاریخ اکران آن برای ۲۹ نوامبر سال جاری (۸ آذر) تنظیم شده است.


منبع empireonline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده