// شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

ماه عرضه بازی Yooka-Laylee and the Impossible Lair مشخص شد

استودیو پلی تونیک گیمز اعلام کرده است که بازی Yooka-Laylee and the Impossible Lair در ماه اکتبر عرضه می‌شود.

در جریان نمایشگاه E3 2019، بازی Yooka-Laylee and the Impossible Lair با انتشار یک تریلر معرفی شد. در آن زمان اطلاعات زیادی از ساختار بازی در دسترس قرار نگرفت و مشخص نشد که چه زمانی عرضه می‌شود.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر پلی تونیک گیمز (Playtonic Games)، سازنده مجموعه Yooka-Laylee، اعلام کرده است که Yooka-Laylee and the Impossible Lair در ماه اکتبر عرضه می‌شود. متاسفانه تاریخ دقیق انتشار مشخص نشده است. اکتبر را می‌توان یکی از مهم‌ترین ماه‌ها برای گیمرها و سازنده‌های بازی‌های ویدیویی دانست؛ طوری که هر سال شاهد عرضه بازی‌های بزرگی در این بازه زمانی هستیم.

Yooka-Laylee and the Impossible Lair دارای مراحلی با ساختار دوبعدی درکنار مراحلی سه‌بعدی است که انتظار می‌رود پلی تونیک گیمز با عرضه این بازی بتواند تجربه‌ی سرگرم کننده‌تری را نسبت‌به Yooka-Laylee ارائه دهد. همچنین یک ویدیو گیم‌پلی بسیار کوتاه هم از بازی منتشر شده است که تنها صحبت‌های دو کاراکتر بازی را نشان می‌دهد. در ادامه می‌توانید این تریلر را در زومجی تماشا کنید. Yooka-Laylee and the Impossible Lair در ماه اکتبر برای نینتندو سوییچ، پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده