نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

آریا استارک، خط داستانی متفاوتی در اپیزود The Long Night داشت

یکی از کارگردانان سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) اخیرا اعلام کرد که آریا استارک در ماجرای The Long Night، خط داستانی و ماجراهای نسبتا متفاوتی نسبت به نسخه فعلی داشت.

ادامه این مطلب ممکن است بخش‌هایی از داستان فصل هشتم سریال Game of Thrones را برای شما فاش کند.

.

.

.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یکی از کارگردانان سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) در مصاحبه خود اعلام کرد که آریا استارک تقریبا یک خط داستانی بسیار متفاوت در ماجرای The Long Night داشت. شخصیت میسی ویلیامز در قسمت سوم فصل هشتم این مجموعه تلویزیونی فانتزی و درام با نایت کینگ (با بازی ولادمیر فردیک) روبه‌رو می‌شود. در این قسمت، آریا با استفاده از چاقوی خود، نایت کینگ را به قتل می‌رساند؛ آن هم بعد از اینکه او در یک صحنه دراماتیک، به سمت نایت کینگ یورش می‌برد و او هم آریا را در زمین و هوا می‌گیرد.

همان‌طور که بالاتر هم عنوان شد، یکی از کارگردانان این مجموعه یعنی میگل سپاچنیک که این قسمت از سریال بازی تاج و تخت را ساخته بود، به گزارشگر سایت خبری هالیوود ریپورتر اعلام کرد، زمانی‌که در حال ساخت این صحنه بود، «همه چیز را زیر سؤال می‌برد». جالب است بدانید که این صحنه، چندین بار فیلم‌برداری شد؛ زیرا اعضای تیم به‌دنبال یک مسیر درست در خط داستانی می‌گشتند تا در آن قدم بگذارند. او در مصاحبه خود اینگونه این صحنه را توضیح داد:

در یک برهه زمانی، یک نقشه استادانه و دقیق وجود داشت که قرار بود در آن، آریا به سمت جنگل ویروود برود و در این مسیر هم مبارزه‌های خود را داشته باشد. اما زمانی‌که ما پیشرفت کردیم و کم کم جلوتر رفتیم، متوجه شدیم که او قبلا این کار را انجام داده بود. به همین دلیل اینگونه به نظر می‌رسید که ما داریم کاری تکراری انجام می‌دهیم. در پایان، ما احساس کردیم که اصلا مهم نیست او چگونه خود را به آن‌جا می‌رساند. چیزی که اهمیت دارد، این است که ما به‌گونه‌ای صحنه را طراحی و تنظیم کنیم که نایت کینگ، او را در میان زمین و هوا بگیرد؛ به طوری که ما تصور کنیم که دیگر کار او تمام شده است. بعد او چاقو خود را با دست دیگرش بگیرد و خودش کار نایت کینگ را به پایان برساند.


منبع independent
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده