نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۷

چاد استاهلسکی به تیم تولید فیلم Birds of Prey پیوست

چاد استاهلسکی، کارگردان سری فیلم جان ویک، به پروژه فیلم پرنده‌های شکاری (Birds of Prey) پیوست. او قرار است صحنه‌های اکشن این اثر را طراحی کند و به همراه کتی یان بسازد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت برادران وارنر و دنیای سینمایی دی سی کارگردان سری John Wick (جان ویک) فیلم یعنی چاد استاهلسکی را برای فیلم Birds of Prey (پرنده‌های شکاری) استخدام کردند. استاهلسکی قرار است صحنه‌های اکشن اضافی این فیلم را به همراه کارگردان اصلی پروژه یعنی کتی یان طراحی و کارگردانی کند. از همین رو، امیدواریم که این صحنه‌های اکشن عالی و موفق از آب در بیایند. چاد استاهلسکی قرار است به این تیم بیاید تا روی واحد دوم فیلم‌برداری فیلم پرنده‌های شکاری نظارت داشته باشد. البته او احتمالا هیچ اعتباری برای این کار خود دریافت نمی‌کند.

او بهترین گزینه برای شرکت برادران وارنر به حساب می‌آید. اعضای این شرکت در تلاش هستند که تا جایی که می‌توانند، سرمایه‌گذاری و تمرکز خود را روی این اثر بگذارند؛ زیرا به‌نوعی اسپین آف زنانه فیلم Suicide Squad (جوخه انتحاری) محسوب می‌شود و در مرکز آن هم مارگو رابی در نقش هارلی کویین قرار دارد. البته این اولین باری نیست که استاهلسکی با این پروژه برخورد می‌کند؛ زیرا شرکت او یعنی 87 Eleven از همان ابتدای آغاز مراحل اولیه پروژه، با آن همراه بود و بدلکاران آن را به‌نوعی تأمین کرده است.

کتی یان کم کم قصد دارد که فیلم‌برداری اضافی یا همان فیلم‌برداری دوباره را روی این فیلم آغاز کند. براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، فیلم پرنده‌های شکاری قرار است در ماه فوریه سال ۲۰۲۰ به روی پرده سینماها برود. Birds of Prey اولین اثر سینمایی بزرگ و سنگین کتی یان محسوب می‌شود. او قصد دارد تا به واسطه این اثر، از دنیای آثار مستقل خود بیرون بیاید. فیلم Dead Pigs (خوک‌های مرده) یکی از آثار بلند او است که در جشنواره فیلم ساندنس به نمایش درآمد و حتی جایزه‌ای را هم از آنِ خود کرد.

علاوه‌بر مارگو رابی که نقش هارلی کویین را ایفا می‌کند، شخصیت‌های دیگری هم درکنار او حضور دارند؛ شخصیت‌هایی مانند هانترس (با بازی مری الیزابت وینستد) و قناری سیاه (با بازی جِرنی اسمالت-بل). آن‌ها قرار است با یکدیگر متحد شوند و شخصیت شرور و منفی بسیار بزرگ مقابل خود یعنی بلک ماسک با بازی یوان مک‌گرگور را نابود کنند. کریس مسینا، الی وانگ و روزی پرز در نقش رنه مونتویا از جمله دیگر بازیگرانی هستند که در این اثر حضور دارند و به ایفای نقش پرداختند.

چاد استاهلسکی کار خود را به‌عنوان یک بدلکار آغاز کرد که بدلکاری‌های صحنه‌های اکشن خود کیانو ریوز را در فیلم The Matrix (ماتریکس) انجام داده بود؛ پیش از اینکه تبدیل به یک کارگردان شود و هر سه قسمت سری فیلم جان ویک را کارگردانی کند. او فیلم‌برداری واحد دوم آثار دیگری مانند فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) و همچنین فیلم The Hunger Games (بازی‌های گرسنگی) را هم انجام داده است.


منبع collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده