نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۴

ساخت قسمت سوم فیلم To All the Boys I’ve Loved Before تایید شد؛ اعلام تاریخ انتشار قسمت دوم

شبکه نتفلیکس تاریخ انتشار قسمت دوم فیلم To All the Boys I’ve Loved Before را تایید و ساخت قسمت سوم این فیلم را رسما تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از دنباله‌های فیلم To All the Boys I've Loved Before (تقدیم به همه پسرانی که عاشقشان بودم) منتشر شده است. شبکه نت‌ فلیکس رسما ساخت قسمت سوم این فیلم کمدی عاشقانه را تایید و اعلام کرد که مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم نیز آغاز شده است. همچنین شبکه Netflix تاریخ انتشار فیلم To All the Boys I've Loved Before 2 را نیز اعلام کرد که طبق آن، این فیلم که قرار است To All the Boys: P.S. I Still Love You (تقدیم به همه پسران: پ.ن. من هنوز هم عاشقتم) نام داشته باشد، قرار است در تاریخ ۱۲ فوریه ۲۰۲۰ (۲۳ بهمن ۱۳۹۸) از شبکه نتفلیکس منتشر شود. با این حال، تاریخ انتشار قسمت سوم این فیلم که قرار است To All the Boys: Always and Forever, Lara Jean (تقدیم به همه پسران: همیشه و تا ابد، لارا جین) نام داشته باشد، هنوز اعلام نشده است.

فیلم To All the Boys I’ve Loved Before در تابستان سال گذشته از شبکه نتفلیکس منتشر شد که این اثر تبدیل به یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های اورجینال این سرویس استریم نیز شده که طبق گفته نتفلیکس، یکی از بیشترین تکرار تماشا توسط بینندگان را در بین فیلم‌های این شبکه داشته است. لانا کاندر در نقش لارا جین، نوحا سنتینو در نقش پیتر، جردن فیشر در نقش جان امبروز مک‌کلارن، راس باتلر، جنا پریش، آنا کتکارت و جان کوربت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم To All the Boys: P.S. I Still Love You حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین مایکل فیموگناری که پیش از این فیلمبرداری قسمت اول این فیلم را نیز بر عهده داشت، وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته که کارگردانی فیلم To All the Boys: Always and Forever, Lara Jean را نیز بر عهده دارد.


منبع Engadget
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده