نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

جدیدترین تصاویر Death Stranding کاوش در جهان بازی را نمایش می‌دهد

هیدئو کوجیما در تازه‌ترین تصاویری که از بازی Death Stranding منتشر کرده، سم پورتر بریجز را درحال کاوش کردن جهان مرموز بازی به‌تصویر کشیده است.

ساخته‌ی جدید هیدئو کوجیما و استودیو کوجیما پروداکشنز یعنی Death Stranding بعد از سال‌ها انتظار، کمتر از ۳ ماه دیگر به‌بازار عرضه‌ خواهد شد و با توجه به‌حذف نام اثر مذکور از میان آثار انحصاری پلی استیشن 4 در بلاگ پلی استیشن،‌ عرضه‌ی آن برای دیگر پلتفرم‌های موجود احتمال می‌رود. در حال حاضر، توسعه‌ی بازی در مرحله‌ی سخت و پرفشار (کرانچ) قرار دارد. کوجیما که طبق گفته‌های تیم سازنده‌ی بازی و افراد دخیل در ساخت اثر مذکور، زودتر از سایر اعضای تیم به‌طور روزانه و در اتاق خود روی بازی کار می‌کند و ساعت‌ها بعد از بقیه‌ی تیم سازنده‌ی بازی استودیو را ترک می‌کند، هر چند وقت یک‌بار عکس‌های مختلفی از روند بازی را در حساب توییتر خود منتشر می‌کند. حالا و در جریان آخرین اخبار بازی، کوجیما تصاویری جدید از بازی را‌ به‌اشتراک گذاشته که مثل عکس‌های قبلی، سم پورتر بریجز (قهرمانِ بازی) با نقش‌آفرینی نورمن ریداس را در موقعیت‌های مختلف می‌بینیم.

Death Stranding

Death Stranding

این تصاویر نیز مثل عکس‌های قبلی که کوجیما در توییتر خود منتشر کرده بود، سم را در حالت‌های مختلف آن هم طی زمانی که مشغول طی کردن مسیر خود برای انجام دادن وظایف خود است، نمایش می‌دهد. با توجه به تریلرهایی که از ابتدای معرفی بازی Death Stranding تابه‌امروز تماشا کرده‌ایم، می‌دانیم که جهان اثر مذکور با اقلیم‌های متنوعی سروشکل گرفته و حالا، کوجیما سراغ آب‌وهوای برفی و سرد آن رفته و درحالی که سم پورتر بریجز را در آب‌وهوای برفی بازی گیرانداخته، تصاویر جدید بازی را منتشر کرده است! دیگر عکس‌‌‌های بازی نیز گویا خبر از این می‌دهد که در صحنه‌های مختلف، بدن کاراکتر بازی دچار گرفتکی و درد می‌شود. در این راستا به‌نظر مکانیک‌های بقای این بازی به‌شدت واقع‌گرایانه و چالش‌برانگیز طراحی شده‌اند.

بازی Death Stranding، اثر جدید استودیو کوجیما پروداکشنز در تاریخ ۸ نوامبر (۱۷ آبان) به‌صورت انحصاری راهی پلی استیشن 4 خواهد شد. کوجیما در جریان مراسم افتتاحیه‌ی گیمزکام 2019 که دوشنبه‌ی هفته‌ی جاری ساعت ۲۲:۳۰ برگزار خواهد شد، به‌احتمال زیاد نمایش‌های ویژه از بازی را ترتیب خواهد داد و تا برگزاری این همایش مورد انتظار که بازی‌های بزرگی متعددی هم در آن حاضر خواهند بود، باید صبر کنیم.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده