نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۸

حضور شش بازیگر دیگر در سریال The Nevers

شش بازیگر دیگر به ‌لیست بازیگران سریال The Nevers (نورز) جاس ویدون که قرار است از شبکه HBO پخش شود، اضافه شدند.

تعداد بازیگران سریال The Nevers (نورز) جاس ویدون، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Avengers (انتقام جویان) و فیلم Avengers: Age of Ultron (انتقام‌جویان: عصر اولتران)، در حال افزایش است و دو هفته پس از معرفی ۱۲ بازیگر از این پروژه، حال در خبری جدید حضور ۶ بازیگر دیگر در این سریال تأیید شده است. سریال The Nevers قرار است یک سریال علمی تخیلی در دوره ویکتوریا باشد و داستان گروهی متشکل از زنان را روایت می‌کند که دارای توانایی‌های ویژه‌ای هستند که در یک مأموریت می‌توانند سرنوشت دنیا را تغییر دهند. لارا دانلی، بازیگر سریال Outlander (غریبه)، قرار است نقش اصلی این سریال را بازی کند و حال ۶ بازیگر دیگر این سریال معرفی شدند و توضیحات کوتاهی از نقش هر کدام نیز منتشر شده است.

کیران سونیا ساوار، الیزابت برینگتن، اِلا اسمیت، ویولا پرت‌جان، آنا دولین و مارتین فورد، ۶ بازیگر جدیدی هستند که به لیست بازیگران پیشین سریال The Nevers اضافه شدند. الیویا ویلیامز (بازیگر سریال Counterpart)، جیمز نورتون (بازیگر سریال McMafia)، تام رایلی (بازیگر سریال Dark Heart)، ان اسکلی (بازیگر سریال Death and Nightingales)، بن چاپلین (بازیگر فیلم The Thin Red Line)، پیپ تورنز (بازیگر سریال The Crown)، زکری موموه (بازیگر سریال Seven Seconds)، امی منسون (بازیگر سریال Torchwood)، نیک فراست (بازیگر فیلم Fighting with My Family)، راشل نیل (بازیگر فیلم Terminator: Dark Fate)، النور تاملینسون (بازیگر سریال Poldark) و دنیس اوهار (بازیگر سریال Big Little Lies)، بازیگران دیگری بودند که حضورشان در سریال The Nevers شبکه HBO، به ‌صورت رسمی تأیید و اعلام شده بود.

The Nevers

کیران سونیا ساوار (بازیگر سریال Black Mirror و سریال Brexit) قرار است نقش شخصیتی با نام هریت کائر را ایفا کند؛ هریت، جوانی اسکاتلندی با باورهای دینی سیک (دینی یکتاپرستانه و در بین ادیان اصلی جهان) است که در «یتیم‌خانه‌» زندگی می‌کند و این موضوع را خانواده و نامزد وی قبول کرده‌اند. وی برای زندگی خود برنامه دارد و طبق همان چیزی که در سر پرورانده، زندگی خود را ادامه می‌دهد، اما همیشه اوضاع طبق برنامه پیش نخواهد رفت.

الیزابت برینگتن (بازیگر فیلم In Bruges و سریال Good Omens) قرار است نقش شخصیت لوسی بست را ایفا کند؛ شخصیتی که در خیابان‌ها زندگی می‌کند و وضع ظاهری خوبی ندارد و با دزدی در خیابان بزرگ شده و با شرایط بد زندگی خود خو گرفته است، اما سرانجام تصمیم به ترک عادت می‌گیرد تا بتواند در «یتیم‌خانه‌» زندگی کند. گذشتهٔ غم‌انگیز لوسی، پشت شخصیت مهربان و باهوش وی، پنهان شده است.

اِلا اسمیت (بازیگر فیلم Ray & Liz)، نقش شخصیت دسیر بلاجت را در این سریال ایفا خواهد کرد؛ زنی که این توانایی را دارد مردان را وادار کند هر آنچه در سر دارند، به وی بگویند. چیزهای که وی می‌شنود ممکن است وی را به کشتن دهد، اگرچه خیلی اوقات وی به حرف‌های این مردان توجه زیادی ندارد. وی زندگی خود را وقف نگهداری از پسر ۶ ساله‌اش که اصلاً حرف نمی‌زند کرده است.

ویولا پرت‌جان (بازیگر سریال The Witcher)، نقش شخصیتی با نام میرتل هپلیش را ایفا خواهد کرد؛ دخترکی از طبقهٔ اجتماعی متوسط که خانواده‌ای وی را نجات داده‌اند و البته هرگز با شخصیت وی نتوانستند ارتباط برقرار کنند، آن هم به این دلیل که وی دیگر نمی‌تواند حرف بزند. میرتل هپلیش ذوق و شوق فراوانی برای پیوستن به «یتیم‌خانه‌» دارد.

آنا دولین (بازیگر فیلم‌های All the Money in the World و 12Monkeys)، نقش شخصیتی با نام پریمرز چاتاوی را ایفا خواهد کرد؛ پریمرز دختری ۱۶ ساله است که تنها یک زندگی معمولی می‌خواهد که گویا قد بلند وی دردسری برای داشتن همان زندگی ساده‌ای است که می‌خواهد.

مارتین فورد (بازیگر فیلم Kingsman: The Golden Circle)، قرار است نقش شخصیتی با نام نیکولاس پربال را در سریال The Nevers ایفا کند؛ نیکولاس پربال با لقب اودیوم نیز شناخته می‌شود که وی را باید ذاتاً نوکری خواند که برای پول، هر کاری برای هر کسی انجام می‌دهد.

پیش از این ویدون وظیفه ساخت سریال‌های تحسین شده‌ای چون سریال Buffy the Vampire Slayer (بافی قاتل خون‌آشام‌ها)، سریال Firefly (فایرفلای) و سریال Dollhouse (خانه عروسکی) را بر عهده داشته است و حال پس از سال‌ها قرار است به‌دنیای تلویزیون بازگردد. جاس ویدون وظیفه نوشتن فیلمنامه و کارگردانی قسمت اول از فصل اول سریال The Nevers را بر عهده دارد و این سریال قرار است در سال ۲۰۲۰ از شبکه HBO منتشر شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده