نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۵

نتفلیکس در حال ساخت یک سریال انیمیشنی اکشن کمدی براساس الویس پریسلی است

شبکه نتفلیکس اعلام کرد که یک سریال انیمیشنی براساس الویس پریسلی در دست ساخت است که قرار است یک انیمیشن کمدی، اکشن و بزرگسالانه باشد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یک سریال انیمیشنی براساس الویس پریسلی، خواننده و موسیقی‌دان افسانه‌ای دهه ۵۰ و ۶۰ میلادی در دست ساخت است. شبکه نت فلیکس اعلام کرد که به مناسبت ۴۲امین سالگرد فوت این خواننده محبوب، سفارش ساخت یک سریال انیمیشنی بزرگسالانه، کمدی و اکشن را ارائه کرده است. این سریال قرار است Agent King (ایجنت کینگ) نام داشته باشد و توسط پریسیلا پریسلی و جان ادی در دست ساخت است. شبکه Netflix برای ساخت این انیمیشن سریالی با Authentic Brands Group، بخش انیمیشن‌سازی و بخش تلویزیونی سونی پیکچرز همکاری می‌کند. طبق خلاصه داستان منتشر شده از سریال Agent King:

الویس پریسلی لباس سفید و معروف خود را با یک جت پک معامله می‌کند تا وارد برنامه جاسوسی و مخفیانه دولت شود تا به نبرد با نیروهای تاریکی که کشور مورد علاقه‌اش را تهدید می‌کند، کمک کند. او همچنین شغل اصلی و روزانه خود به‌عنوان خواننده و پادشاه Rock And Roll را نیز حفظ خواهد کرد.

الویس پریسلی

پریسیلا پریسلی در بیانیه منتشر شده گفت:

زمانی که الویس پسر جوانی بود، همیشه آرزو داشت تا یک ابرقهرمان باشد و با جرم و جنایت مبارزه کند و دنیا را نجات دهد. حال انیمیشن Agent King به او این اجازه را می‌دهد تا همین کار را انجام دهد. من و همکارم، جان ادی بسیار هیجان‌زده هستیم که در این پروژه شگفت‌انگیز قرار است با نتفلیکس و سونی انیمیشن همکاری کنیم و این شانس به ما داده شد تا الویس را به شکلی که هرگز کسی او را با آن ندیده بود، به تصویر بکشیم.

پریسلی و ادی به‌همراه جری شیلینگ به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در سریال ایجنت کینگ حضور دارند. همچنین مایک آرنولد، نویسنده سریال Archer (آرچر)، نیز به‌عنوان شورانر، نویسنده و تهیه کننده اجرایی در سریال Agent King حضور خواهد داشت. فلچر مولز نیز به‌عنوان دستیار کارگردان و دستیار تهیه کننده اجرایی در این پروژه حضور دارد. هنوز زمانی برای انتشار انیمیشن Agent King اعلام نشده، اما شبکه نتفلیکس یک تصویر از این انیمیشن را منتشر کرده که شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Agent King


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده