نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۷

اولین تیزر برنامه شب نشینی با اجرای مهران مدیری منتشر شد؛ پیمان قاسم خانی اولین مهمان

اولین تیزر برنامه شب نشینی با اجرای مهران مدیری دکور این برنامه را نشان می‌دهد و حضور پیمان قاسمخانی را به عنوان مهمان به نمایش می‌گذارد.

خبر ساخت برنامه جدید مهران مدیری که یک تاک‌شو یا همان برنامه‌ای گفتگومحور است، مدتی پیش رسانه‌ای شد. اخیرا نیز تصاویری از ضبط این برنامه منتشر شده‌اند که از حضور پیمان قاسمخانی و سامان احتشامی به‌عنوان اولین مهمان‌ها، نشان داشته‌اند. بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران، اولین تیزر برنامه «شب نشینی» منتشر شده است. این تیزر بخش‌هایی از دکور برنامه «شب نشینی» را به نمایش می‌گذارد؛ بخش‌هایی که در آن تصاویری از افرادی مانند بهرام بیضایی، عباس کیارستمی، احمد شاملو، نیما یوشیج، محمدرضا شجریان و محمود دولت آبادی به چشم می‌خورد. در این تیزر تصاویری از پیمان قاسمخانی و سامان احتشام نیز دیده می‌شود.

دانلود از آپارات

پیمان قاسمخانی نویسنده ایرانی است و در سریال‌های مختلفی «شب‌های برره» و اخیرا «هیولا» با مهران مدیری همکاری کرده است. سامان احتشام، نوازنده پیانو است و قرار است در آینده‌ای نزدیک با مهران مدیری در زمینه اجرای کنسرت همکاری کند. مهران مدیری پیش از این برنامه گفتگومحور «دورهمی» را در شبکه نسیم داشت؛ برنامه‌ای که گویا دیگر پخش نخواهد شد. وی همچنین اخیرا سریال «هیولا» را ساخته است. مهران مدیری سابقه ساخت فیلم سینمایی «ساعت پنج عصر» و سریال‌های «ویلای من»، «قهوه تلخ»، «پاورچین» و «نقطه‌چین» را دارد. برنامه شب نشینی به زودی در شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی درباره اولین تیزر برنامه شب نشینی چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده