// جمعه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۸

بسته الحاقی Uprising بازی Neverwinter در دسترس کاربران کامپیوتر قرار گرفت

در جریان بسته الحاقی Uprising، نژاد Gith و محتویات داستانی جدیدی به بازی MMO و نقش آفرینی Neverwinter اضافه می‌شود.

Neverwinter را می‌توان یکی از بازی‌های نقش‌ آفرینی و MMO سرگرم کننده‌ای دانست که مخاطبان زیادی را به‌خود جذب کرده است. این بازی قرار بود میزبان یک بسته الحاقی به‌نام Uprising شود و در جریان آن محتویات داستانی جدیدی در دسترس کاربران قرار بگیرد.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، بسته الحاقی Uprising بازی Neverwinter برای کامپیوتر عرضه شده است و کاربران پی سی می‌توانند از محتویات این بسته الحاقی استفاده کنند. اصلی‌ترین و مهم‌ترین محتوای اضافه شده به بازی، داستان نژاد Gith است. همچنین بازیکنان می‌توانند با این نژاد بازی را تجربه کنند. مردم Gith سالیان سال تحت اسارت و ظلم Mind Flayers بوده‌اند و حال تصمیم گرفته‌اند تا با جنگیدن و از بین بردن Mind Flayers به یک نژاد مستقل و آزاد تبدیل شوند.

کاربران VIP بازی هم‌اکنون می‌توانند از نژاد Gith استفاده کنند، اما سایر بازیکنان باید دو هفته منتظر بمانند. این در حالی است که تجربه محتویات داستانی و سفر به‌سرزمین Undermountain هم‌اکنون برای تمامی کاربران در دسترس است. بازیکنان در انتهای داستان باید هالاستر بلک‌کلاک ملقب به جادوگر دیوانه را از بین ببرند. Trial مربوط به این باس‌فایت تا سقف ۱۰ بازیکن را پشتیبانی می‌کند.

از دیگر محتویات بسته الحاقی Uprising هم می‌توان به تغییرات اعمال شده روی سیستم ساخت و شخصی‌سازی کاراکتر بازی اشاره کرد که تجربه‌ی بهتری را ارائه می‌دهد. در ادامه می‌توانید تریلر روز عرضه این بسته الحاقی را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بسته الحاقی Uprising بازی Neverwinter در تاریخ ۹ مهر ماه (یک اکتبر) برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده