// جمعه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۱

نسخه Trial بازی Shenmue III در دسترس حامیان مالی بازی قرار می‌گیرد

استودیو Ys Net اعلام کرده است که حامیان مالی نسخه کامپیوتر بازی Shenmue III، در نیمه دوم سپتامبر می‌توانند نسخه Trial این بازی را تجربه کنند.

نسخه کامپیوتر بازی Shenmue III حواشی زیادی را پشت سر گذاشته است. در ابتدا اعلام شد که نسخه پی سی در انحصار فروشگاه اپیک گیمز خواهد بود؛ درحالی‌که در گذشته و زمانی‌که این بازی در کیک استارتر قرار داشت، قرار بود نسخه PC روی استیم عرضه شود. مدتی بعد هم اعلام شد که حامیان مالی سیزن‌پس یا جوایز پیش‌خرید را به‌رایگان دریافت نخواهند کرد. بااین‌حال تیم سازنده مورد جدیدی را برای حامیان مالی نسخه کامپیوتر Shenmue 3 درنظر گرفته است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو Ys Net، سازنده Shenmue III، اعلام کرده است که حامیان مالی نسخه کامپیوتر می‌توانند در نیمه دوم سپتامبر (اواخر شهریور ماه/اوایل مهر ماه) نسخه Trial بازی Shenmue III را به‌رایگان تجربه کنند و PDF راهنمای بازی هم برای آن‌ها ارسال می‌شود. بازیکنان در جریان نسخه Trial بازی می‌توانند به‌مدت یک ساعت در اولین محیط بازی مشغول انجام فعالیت‌های مختلف شوند. همچنین مشخص شده است که این Trial، پیشرفت‌های بازیکنان را به نسخه اصلی انتقال نخواهد داد.

بازی Shenmue 3 در تاریخ ۲۸‌ آبان ماه (۱۹ نوامبر) برای پلی استیشن 4 و کامپیوتر عرضه می‌شود. نسخه کامپیوتر و همچنین Trial معرفی شده ازطریق فروشگاه اپیک گیمز قابل بازی است.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده