نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۰

Fez بازی رایگان بعدی فروشگاه اپیک گیمز خواهد بود

کاربران کامپیوتر هفته آینده می‌توانند بازی مستقل Fez را به صورت رایگان از طریق فروشگاه اپیک گیمز دانلود و تجربه کنند.

شرکت اپیک گیمز هر هفته بازی‌های رایگان جدیدی را از طریق فروشگاه Epic Games Store به کاربران اهدا می‌کند و حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم اثری که هفته آینده به این چرخه اضافه می‌شود، بازی کلاسیک مستقل Fez است. بازی Fez هفته آینده به طور رسمی به فروشگاه اپیک گیمز راه می‌یابد و به مدت یک هفته از تاریخ سی‌ویکم مرداد (۲۲ آگوست) تا هفتم شهریور (۲۹ آگوست) به صورت رایگان در دسترس خواهد بود.

اگر با این بازی آشنایی ندارید باید بگوییم که بازی Fez اولین بار در سال ۲۰۱۳ به وسیله استودیو Polytron (پالی‌ترون) منتشر شد و بازیکنان در آن با چرخاندن جهان اطراف به حل پازل‌ها اقدام و از این طریق در مراحل پیش‌روی می‌کنند. بازی Fez پس از انتشار اولیه با بازخوردهای مثبتی روبه‌رو شد و در طول این سال‌ها به پلتفرم‌های مختلفی راه یافته است. همچنین به علت مشاجره‌هایی که فیل فیش، سازنده بازی با برخی از افراد در فضای اینترنت داشت، ساخت دنباله احتمالی بازی لغو شد.

اگر به دنبال یک بازی معمایی عالی هستید و به‌هرطریق بازی Fez را تجربه نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم که نگاهی به این بازی مستقل بیندازید. همچنین تا زمانی که بازی Fez از طریق فروشگاه اپیک گیمز در دسترس قرار گیرد، مطمئن شوید که برای دریافت بازی‌های رایگان این هفته یعنی بازی Hyper Light Drifter و بازی Mutant Year Zero: Road to Eden به فروشگاه Epic Games Store سر می‌زنید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده