// جمعه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

باتری جدید نینتندو سوییچ مدت زمان تجربه Super Smash Bros Ultimate را دو برابر می‌کند

با عرضه شدن مدل جدید نینتندو سوییچ با باتری با کیفیت‌تر، مشخص شده است که مدت زمان تجربه Super Smash Bros Ultimate دو برابر مدل اولیه است.

چندی پیش بود که درکنار معرفی نینتندو سوییچ، یک مدل جدید هم معرفی شد که دارای باتری با کیفیت‌تری نسبت به مدل اولیه است. درواقع مدل اولیه نینتندو سوییچ در حالت دستی می‌توانست بین ۲.۵ الی ۶.۵ ساعت دوام بیاورد. این در حالی است که مدل معرفی شده، بین ۴.۵ الی ۹ ساعت به شما اجازه می‌دهد بازی کنید.

طبق جدیدترین اخبار بازی، مدل جدید نینتندو سوییچ هم‌اکنون در دسترس قرار گرفته است و یکی از کاربران با اجرای بازی Super Smash Bros Ultimate روی هر دو کنسول، سعی کرده شرایط یکسانی را به‌وجود بیاورد تا کیفیت باتری مدل جدیدتر نسبت‌به مدل قدیمی‌تر را بسنجد. در این آزمایش سوپر اسمش برادرز آلتیمیت روی حالت بی‌پایان هشت نفره قرار گرفته بود. در ادامه نور صفحه هر دو کنسول در حالت آخر قرار داده و بخش تنظیم نور خودکار و خاموش شدن خودکار صفحه نمایش هم غیرفعال شده بود.

در این حالت باتری مدل اولیه نینتندو سوییچ پس از گذشت دو ساعت و ۴۵ دقیقه تمام شد. این در حالی است که باتری مدل جدید نینتندو سوییچ، پس از گذشت چهار ساعت و ۵۰ دقیقه خاموش شده بود. به‌عبارتی کاربران با مدل جدید نینتندو سوییچ می‌توانند مدت زمان تجربه‌ی خود از بازی Super Smash Bros Ultimate را دوبرابر کنند. قطعا برای سایر بازی‌های این کنسول هیبریدی نینتندو هم شاهد افزایش چشم‌گیر زمان تجربه بازی در حالت دستی خواهیم بود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده