// جمعه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۵

چهار DualShock 4 جدید برای عرضه در پاییز معرفی شدند

سونی کنترلرهای جدید DualShock 4 را در طرح‌ها و رنگ‌بندی‌های جدید به همراه یک هدست Rose Gold معرفی کرد که در پاییز عرضه می‌شوند.

یکی از کارهایی که سونی برای تنوع بخشیدن به لوازم جانبی پلی استیشن 4 انجام می‌دهد، این است که کنترلرهای دوال شاک 4 (DualShock 4) با طرح‌ها و رنگ‌بندی‌های مختلفی را معرفی می‌کند تا کاربران بتوانند با خریدن مدل مورد علاقه خود، تجربه‌ی متنوعی را کسب کنند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار کنسول های بازی، سونی چهار دوال شاک 4 جدید را معرفی کرده است که هرکدام از آن‌ها با رنگ و طرح اختصاصی طراحی شده است. اولین مدل Electric Purple نام دارد که یک ظاهر ساده با افکت‌های بنفش‌‌رنگ برای آن درنظر گرفته شده است. همچنین مدل دوم Titanium Blue نام دارد. این مدل هم مثل الکتریک پرپل طراحی شده است و شاهد رنگ آبی در طراحی این کنترلر هستیم. این در حالی است که Red Camouflage طراحی متفاوتی دارد.

در این کنترلر سونی از رنگ قرمز و Camouflage استفاده کرده که یک ترکیب زیبا را به‌وجود آورده است. آخرین مدل هم Rose Gold نام دارد که یکی از زیباترین کنترلرهای دوال شاک 4 است که تابه‌امروز ساخته شده است. همچنین درکنار دوال شاک‌های معرفی شده، سونی یک هدست گلد با رنگ‌بندی Rose Gold را هم معرفی کرده است که جلوه‌ی زیبایی دارد. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی کنترلرهای دوال شاک 4 با رنگ‌های مختلف و همچنین هدست Rose Gold را در زومجی تماشا کنید. در انتها مشخص شده است که کنترلرهای DualShock 4 جدید در پاییز و با قیمت ۶۴.۹۹ دلار عرضه می‌شوند. هدست Rose Gold هم در ماه نوامبر عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده