نویسنده: رضا علمی
// جمعه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

حضور پایپر پرابو در سریال Penny Dreadful: City of Angels تایید شد

پایپر پرابو، بازیگر فیلم The Prestige، به فهرست بازیگران سریال Penny Dreadful: City of Angels شبکه شوتایم پیوست.

طبق گزارش سایت هالیوود ریپورتر (THR)، پایپر پرابو، بازیگر ۴۰ ساله سینمای هالیوود که در سریال‌ها و فیلم‌های زیادی نقش‌آفرینی کرده است، به فهرست بازیگران دنبالهٔ سریال Penny Dreadful (پنی دردفول) اضافه شد. چندی پیش نیز شش بازیگر جدید برای حضور در سریال Penny Dreadful: City of Angels (پنی دردفول: شهر فرشتگان) معرفی شده‌ بودند؛ آدام رودریگز (بازیگر سریال Criminal Minds)، توماس کرتشمن (بازیگر فیلم Avengers: Age of Ultron)، لورنزا ایتزو (بازیگر فیلم مورد انتظار Once Upon a Time in Hollywood)، مایکل گدیس (بازیگر سریال Mad Men)، دومینیک شروود (بازیگر سریال Shadowhunters) و ایتن پیک (بازیگر سریال Star Trek: Discovery)، شش بازیگر جدید این پروژه در دست ساخت هستند.

Penny Dreadful: City of Angels

پایپر پرابو قرار است نقش شخصیت لیندا کرافت را در سریال Penny Dreadful: City of Angels ایفا کند؛ لیندا کرافت همسر شخصیت دکتر پیتر کرافت با نقش‌آفرینی روری کینیار است و دو فرزند دارد و در توصیف این شخصیت چنین آمده است: «گلِ سرخِ زیبای آمریکایی که ازدواجی ناموفق داشته و ناامید از زندگی زناشویی، به ناچار روزهای ملال‌انگیز زندگی بی‌روح خود را در حومه شهر می‌گذراند». پایپر پرابو در سریال‌ها و فیلم‌های زیادی حضور داشته است که از معروف‌ترین آثاری که این بازیگر در آن‌ها نقشی داشته است می‌توان به فیلم The Cave (غار)، فیلم Looper (لوپر)، فیلم Black Butterfly (پروانه سیاه) و فیلم The Prestige (پرستیژ) کریستوفر نولان اشاره داشت.

پایپر پرابو قرار است نقش شخصیت لیندا کرافت را در سریال Penny Dreadful: City of Angels ایفا کند؛ لیندا کرافت همسر شخصیت دکتر پیتر کرافت با نقش‌آفرینی روری کینیار است

پیش‌تر حضور سه بازیگر دیگر در سریال Penny Dreadful: City of Angels تأیید و اعلام شده است؛ ایمی مدیگان با سابقه بازی در فیلم Twice in a Lifetime (برای بازی در این فیلم نامزد دریافت جایزه اسکار شده است)، برنت اسپاینر با سابقه بازی در سریال Star Trek: The Next Generation (پیشتازان فضا: نسل بعدی) و لین شی با سابقه بازی در مجموعه فیلم Insidious (توطئه‌آمیز). ناتالی دورمر در نقش ماگدا، دنیل زوواتو در نقش تیاگو وگا، جسیکا گارزا در نقش جوزفین وگا، جاناتان نیبس در نقش متئو وگا، نیتن لین در نقش لوئیس میچنر، آدریانا بارازا و کری بیشی، دیگر بازیگرانی بودند که حضور آن‌ها در سریال Penny Dreadful: City of Angels تأیید و اعلام شده بود. فیلم‌برداری و تولید این سریال قرار است طی سال ۲۰۱۹ انجام شود و انتظار می‌رود که اسپین‌آف سریال Penny Dreadful در اواخر سال ۲۰۱۹ یا اوایل سال ۲۰۲۰ از شبکه شوتایم روی آنتن برود. پاکو کابساس که پیش از این وظیفه کارگردانی چهار قسمت از سریال Penny Dreadful را بر عهده داشت، قرار است قسمت پایلوت یا آزمایشی سریال Penny Dreadful: City of Angels و چند قسمت دیگر این سریال را کارگردانی کند.

اتفاقات سریال Penny Dreadful: City of Angels در لس آنجلس سال ۱۹۳۸ جریان دارد و درواقع یک دنبالهٔ معنوی برای سریال Penny Dreadful است. زمانی‌که یک قتل بسیار خشن تمام شهر را در شوک فرو می‌برد، کارآگاه تیاگو وگا درگیر یک داستان می‌شود که نشان‌دهنده تاریخ لس آنجلس است. این تاریخ از ساخت نخستین بزرگراه‌های شهر و سنت‌ها و فرهنگ عمیق مکزیکی-آمریکایی تا اقدامات خطرناک جاسوسی رایش سوم و ظهور تبلیغ رادیویی را شامل خواهد شد. ناتالی دورمر نیز قرار است نقش شخصیتی به نام ماگدا را بازی کند که یک شیطان ماورالطبیعه است که می‌تواند ظاهر هر کسی را انتخاب کند و در سراسر داستان با شکل‌های مختلفی ظاهر شود. شخصیت ماگدا کاریزماتیک، باهوش و مانند یک آفتاب‌پرست که می‌تواند تغییر رنگ و ظاهر دهد، توصیف شده است. ماگدا یک دشمن خطرناک و متحد ارزشمند است.

مایکل آگیلار و جیمز بگلی به‌ عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه نقش دارند. دنیل زوواتو که با ایفای نقش شخصیت جک در سریال Fear the Walking Dead (از مردگان متحرک بترسید) شبکه AMC نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت و در فیلم‌های سینمایی معروف از ژانر وحشت چون Beneath (زیر)، It Follows (او تعقیب می‌کند) و Don't Breathe (نفس نکش) حضور داشته و به‌ ایفای نقش پرداخته نیز در سریال Penny Dreadful: City of Angels حضور خواهد داشت و نقش اصلی را دارد.

سریال Penny Dreadful در سال ۲۰۱۶ و پس از ساخت سه فصل از آن لغو شد و این سریال برای فصل چهارم تمدید نشد. سریال Penny Dreadful نامزد دریافت ۱۳ جایزه اِمی، یک جایزه گلدن گلوب برای اوا گرین و سه جایزه بفتا شده است. بااین‌حال، در سریال Penny Dreadful: City of Angels شاهد بازگشت اوا گرین نخواهیم بود و در این سریال شخصیت‌های جدیدی حضور دارند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده