نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

نام فیلم «لابیرنت» به «هزارتوو» تغییر کرد

نام فیلم سینمایی «لابیرنت» با کارگردانی امیرحسین ترابی به «هزارتوو» تغییر کرده است.

جدیدترین فیلم امیرحسین ترابی پیش از این «لابیرنت» نام داشت. بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران؛ نام این فیلم ایرانی به دستور معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تغییر کرده است. نام فیلم سینمایی«لابیرنت» از این پس «هزارتوو» خواهد بود. این فیلم سینمایی با نام «لابیرنت» در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. پروانه نمایش «هزارتوو» صادر شده است و این فیلم پس از ثبت قرارداد اکران خواهد شد. خلاصه داستان فیلم «هزارتوو» به شرح زیر آمده است:

زندگی یه هزارتووی پیچیده‌اس، همه آدما دنبال راهی برای فرار هستند اما فقط یه مسیر خروج وجود داره و تا موقعی که به مرکزش نَرسی متوجهش نمی‌شى!

فیلم سینمایی «هزارتوو» به کارگردانی امیرحسین ترابی و تهیه‌کنندگی سپهر سیفی با بازی شهاب حسینی، ساره بیات، غزاله نظر، فریبا جدیکار، علیرضا ثانی فر، شیرین یزدان بخش، مریم معصومی و پژمان جمشیدی ساخته شده است. شهاب جسینی، بازیگر فیلم سینمایی «لابیرنت» بازی در سینما را با فیلم سینمایی «رخساره» محصول سال ۱۳۸۰ آغاز کرد. شهاب حسینی تاکنون در فیلم‌هایی مانند «درباره الی»، «جدایی نادر از سیمین»، «سوپراستار»، «دل‌شکسته»، «پرسه در مه»، «آفریقا» و «فروشنده» بازی کرده است. وی برای بازی در «فروشنده» جایزه بهترین بازیگر مرد را از جشنواره کن دریافت کرد. شهاب حسینی همچنین فیلم سینمایی «ساکن طبقه وسط» را ساخته است. ساره بیات دیگر بازیگر فیلم «هزارتوو» است. وی در فیلم‌هایی مانند «جدایی نادر از سیمین»، «رحمان ۱۴۰۰» و سریال «عاشقانه» بازی کرده است.

شما کاربران زومجی درباره بازیگران فیلم سینمایی «هزارتوو» و تغییرنام این فیلم چه نظری دارید؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده