// جمعه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Sea Fortress؛ نبرد در اقیانوس برای بقا

در بازی Sea Fortress در اقیانوسی وسیع به مصاف بیگانگانی می‌رویم که زندگی را روی زمین غیرممکن کرده‌اند و مبارزات ناامیدکننده شروع شده است. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Sea Fortress توسط تیم IGG توسعه داده شده است و نبردی بزرگی در دل اقیانوس را تجربه خواهید کرد. این بازی اندروید گیم‌پلی جذابی دارد که نبردهای آن بسیار سخت هستند و گرافیک سه‌بعدی محسورکننده، تم حماسی و جذابی به آن‌ها داده است.

بخش کمپین بازی آیفون Sea Fortress همه آن‌ چیزی است که از داستان‌سرایی در پلتفرم موبایل انتظار دارید و سازندگان عملکرد خوبی در آن داشته‌اند. بیگانگان به کره زمین حمله کرده‌اند و سرزمینی را که شما در آن حضور دارید به‌صورت کامل در اقیانوس محو کرده‌اند. همین امر باعث شده است که نبردها به نیروهای دریایی خلاصه شود و شاهد سیستمی نوین در یکی از بهترین بازی های اندروید باشیم. این سیستم تنها یک هدف دارد و آن‌هم رسیدن به مقام حکمرانی در اقیانوس‌های بزرگ و پهناور است. تیم‌های بزرگی برای رسیدن به این افتخار تلاش می‌کنند و بیگانگان سد بزرگی دربرابر شما هستند. نبردها کاملا نامیدانه دنبال می‌شود و شما باید طرح و استراتژی جهت چیره شدن بر همه دشمنان خود داشته باشید. ناوگان شما از هواپیماها، کشتی‌ها و زیردریایی‌های مختلف تشکیل شده است و می‌توانید به‌صورت دلخواه آن را سفارشی‌سازی کنید. ارتقاهای شما باید در راستای هدف‌تان باشد و از یک سیستم خطی پشتیبانی نمی‌کند. کاملا به شما بستگی دارد که از چه نیروهایی بیشتر استفاده کنید و جناحین حمله‌ها را تعیین کنید.

گرافیک بازی هم بسیار بالا است و نبردها در فضای سه‌بعدی جلوه‌ خاصی پیدا کرده‌اند. شما باید کم کم پایگاه‌های خود را بسازید و از آن‌ها برای تولید نیروها و ارتقا استفاده کنید. سیستم لول‌آپ بازی امکان استفاده از نسخه پیشرفته آن‌ها را ممکن می‌کند و به‌اندازه کافی پتانسیل کافی دارد تا ماه‌ها برای بازیکنان جذاب باشد. اصلی‌ترین دشمنان شما سایبرها هستند و با پیشرفته‌ترین تکنولوژی ممکن به شما حمله می‌کنند. سعی کنید به زمان اهمیت دهید و اگر از برد یا باخت خود مطمئن هستید، پیشرفت زمانی را بالا ببرید و در نبردهای بیش‌تری شرکت کنید.

Sea Fortress

شما باید در بازی Sea Fortress نیروهای بیگانگان را شکار کنید و بهترین عملکرد خود را نشان دهید. منابع در دست این بیگانگان فضایی قرار دارد و می‌توانید با تیم خود یک حمله همه جانبه را صورت دهید. وفاداری شما به تیم مدنظر است و باید در همین تیم به‌دنبال کسب رهبری باشید. فناوری‌های ترسناک به بازی وارد شده‌اند و آینده‌ای تاریک در حضور این بیگانگان رقم زده‌اند. شاید دشمن اصلی شما این بیگانگان نیستند و پس از نابودی آنان باید نگران رهبرانی باشید که در تیم‌های مختلف ظهور کرده‌اند.

بیگانگان تعادل زمین را برهم‌ زده‌اند و کل سرزمین به زیر اقیانوس فرو رفته است

بازی Sea Fortress درکنار یک بخش داستانی، شامل یک بخش PvP هم است و ماهیت آن روی کلن‌های مختلف استوار شده است. در این بخش باید نیروهای دیگر را که در سرتاسر جهان حضور دارند نابود کنید و به‌عنوان آخرین تیم در پهنه وسیع اقیانوس حضور داشته باشید. شما تنها دو راه دارید و آن‌هم شنا به‌سمت موفقیت یا غرق شدن و نابودی همیشگی است. بیگانگان را شکار کنید و با کسب منابع مناسب آماده نبردهای اصلی بازی شوید. آثار باستانی یکی از جذاب‌ترین جوایز بازی هستند و با کسب آن‌ها می‌توانید آیتم‌های ویژه ارتقا محصولات خود را دریافت کنید تا یک سلاح جدید بخرید. جمع‌آوری منابع تنها در حضور تیم‌ها معنی پیدا می‌کند و به‌هیچ وجه نمی‌توانید تنهایی کاری از پیش‌ ببرید.

Sea Fortress

ساخت و ارتقا پایگاه اصلی یکی از مهم‌ترین وظایف شما در بازی Sea Fortress است

ارتقا تمام بخش‌های کشتی‌های جنگی بازی Sea Fortress به‌صورت جزئی اتفاق می‌افتد و باید روی موتورها، پره‌ها و بخش‌های جنگی آن کاملا کار کنید. دشمنان شما تنوع بالایی دارند و باید با شناخت کامل، نقاط ضعف‌ آن‌ها را هدف بگیرید. هیولاها در انواع مختلف به پایگاه‌های شما حمله می‌کنند و بسته به استحکامات آن، صدمات مختلفی را به آن وارد می‌کنند. این روند نشان می‌دهند که باید به‌اندازه حمله روی دفاع خود هم کار کنید و از برجک‌ها و موشک‌های دفاعی خاص استفاده کنید. نبردهای بازی افسانه‌ای است و قهرمانان قدرتمندی در تمام تیم‌ها حضور دارند که باید با آن‌ها رو‌به‌رو شوید. نبردها به تمام اعضا تقسیم می‌شود و باید به‌عنوان یک رهبر همه آن‌ها را مدیریت کنید.

بازی Sea Fortress نشان می‌دهد که یک کمپین جذاب می‌تواند بار دیگر بخش‌ها را به‌دوش بکشد و روایت یک داستان منحصر‌به‌فرد و شنیده نشده به‌‌اندازه کافی برای موفقیت یک بازی کافی است. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم‌عامل اندروید و iOS دریافت کنید. ویدیو کوتاهی از گیم‌پلی بازی را هم می‌توانید در ادامه مشاهده و دریافت کنید.

دانلود از آپارات

دانلود بازی Sea Fortress


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده