// پنجشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۶

بسته‌های الحاقی Borderlands 3 داستان‌ متمرکزی دارند

نویسندگان بازی Borderlands 3 گفته‌اند که بسته‌های الحاقی این بازی نسبت‌به خودِ بازی، داستان‌های متمرکزتری دارند.

با توجه به‌ این‌که تا زمان انتشار بازی Borderlands 3 نزدیک‌به یک ماه باقی مانده است، انتظارات از این اثر شوتر در حال بالاگرفتن است. با وجود بهره‌مندی بازی از داستان خوب و بزرگی که وعده داده شده است و می‌تواند بازیکنان را ساعت‌ها مشغول خود کند، اما می‌دانیم که بنابه گفته‌ی گیرباکس سافتور، قرار است داستان‌ها و محتوای بیشتری نیز به‌واسطه‌ی بسته‌های الحاقی پس از انتشار به این اثر اضافه شود. داستان‌هایی که این بسته‌ها روی آن‌ها تمرکز می‌کنند، بنابه گفته‌ی نویسنده‌های بازی قرار است مسیر کاملا مجزایی از داستان اصلی بازی داشته باشند.

دنی هومان و سم وینکلر، دو نفر از نویسندگان ارشد بازی بوردرلندز 3، در مصاحبه‌ای که با وب‌سایت دوال شاکرز داشته‌اند، در مورد داستان نسخه سوم مجموعه Borderlands صحبت‌هایی کرده‌اند. بخشی از این مصاحبه به بسته‌های الحاقی بازی و این‌که چه محتوایی دارند اختصاص داشت. آن‌ها در پاسخ به این سوال که چه انتظاری باید از این بسته‌ها داشت، گفتند که درست مانند نسخه‌های پیشین مجموعه، بازی Borderlands 3 نیز دارای چهار بسته الحاقی کمپین‌محور است که بازیکن را وارد داستان‌ها و مناطق جدیدی می‌کند که هریک کاملا با دیگری و حتی بازی اصلی متفاوت است.

Borderlands 3

وینکلر گفت که تیم توسعه‌ی بازی در حال حاضر مشغول کار کردن روی اولین DLC بازی است و در یک کلام آن را بزرگ و بسیار هیجان‌انگیز توصیف کرد. هومان نیز مجددا تاکید کرد که هریک از این بسته‌ها با سه‌ بسته‌ی دیگر کاملا متفاوت است. وینکلر همچنین گفت که با این بسته‌های الحاقی کمپین‌محور، تیم توسعه‌ی بازی می‌تواند نسبت‌به داستان اصلی بازی کمی متمرکزتر عمل کند. وی گفته است که بازی Borderlands 3 بزرگ‌ترین بازی‌ای است که تاکنون از این مجموعه ساخته شده است.

وی اضافه کرد که علاوه‌بر داستان بسیار بزرگ و طولانی خودِ بازی و همچنین محیط وسیع آن، هریک از بسته‌های الحاقی کمپین‌محوری که برای آن منتشر خواهد شد نیز به تیم توسعه این امکان را می‌دهد تا روی شخصیت‌ها و داستانی مجزا تمرکز داشته باشند تا در نهایت هریک از آن‌ها بتوانند تجربه‌ای جدید به بازیکن ارائه دهند. اگرچه هنوز تیم توسعه‌ی بازی در استودیو Gearbox Software اطلاعاتی در مورد این‌که داستان هریک از این بسته‌ها چگونه خواهد بود ارائه نداده‌اند، اما وینکلر گفته است که آن‌ها به‌طور کلی از این بسته‌ها و آن‌چه که قرار است به آن تبدیل شوند، خوشحال هستند.

بازی بوردرلندز 3 قرار است در تاریخ ۱۳ ماه سپتامبر (۲۲ شهریور ماه) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه شود.

نظرات خود را در مورد این مجموعه با زومجی و کاربرانش در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده