// پنجشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

پشتیبانی از Halo Wars 2 متوقف شد؛ تمرکز کامل مایکروسافت روی پورت Master Chief Collection

استودیو 343 اینداستریز اعلام کرده است که دیگر آپدیت و محتویات جدیدی برای Halo Wars 2 منتشر نمی‌شود تا تمرکز تیم سازنده به‌صورت کامل روی پورت Halo The Master Chief Collection برای کامپیوتر باشد.

چندین ماه است که استودیو ۳۴۳ اینداستریز (343 Industries)، سازنده بازی Halo Wars 2، محتوای جدیدی را به این بازی اضافه نکرده است. در همین راستا کاربران هیلو وارز 2 یک درخواست تهیه کرده بودند که توسط ۲۳۰۰ نفر امضا شده بود. در این نامه درخواست نوشته شده بود که جامعه کاربری Halo Wars 2 خواستار اضافه شدن بازی به استیم، اضافه شدن ویژگی‌های جدید نظیر مشاهده بازی‌های انجام شده، بهتر شدن رابط کاربری نسخه کامپیوتر، اضافه شدن پشتیبانی از موس و کیبورد به نسخه ایکس باکس وان، محتویات جدید شامل اسکین‌ها و نقشه‌های جدید و موارد مشابه می‌شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو ۳۴۳ اینداستریز اعلام کرده است که پشتیبانی خود از Halo Wars 2 را قطع کرده است و دیگر محتوا یا به‌روزرسانی جدیدی برای این بازی منتشر نمی‌شود. ۳۴۳ اینداستریز دراین‌باره می‌گوید:

همیشه عالی است که صبر و شکیبایی بازیکنانی را می‌بینی که می‌خواهند محتویات جدیدی به بازی مورد علاقه‌شان اضافه شود. تمامی درخواست‌ها عالی هستند و در میان آن‌ها مواردی است که ما هم آن‌ها را در برنامه داشتیم، اما در حال حاضر دیگر نمی‌توانیم به تعهدات خود برای بازی Halo Wars 2 عمل کنیم و از بازی پشتیبانی کنیم.

تیم سازنده هیلو وارز 2 در واقع گروهی است که در حال حاضر مشغول کار کردن روی پورت نسخه پی سی Halo: The Master Chief Collection و همچنین پورت Halo Reach برای PC و Xbox One است. تیم سازنده در ادامه صحبت‌های خود افزود:

باتوجه‌به بزرگ بودن پروژه پورت Halo: The Master Chief Collection برای کامپیوتر و همچنین پورت هیلو: ریچ، تمامی منابعی که برای Halo Wars 2 کنار گذاشته بودیم، تمرکز خود را روی پورت موارد ذکر شده گذاشته‌اند.

بازی Halo Wars 2 در سال ۲۰۱۷ روانه بازار شد و در سال ۲۰۱۸ هم به سرویس Xbox Game Pass اضافه شد. از زمان عرضه تا به امروز، ۱۸ آپدیت مختلف برای این بازی منتشر شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده