// پنجشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۷

باشگاه ریور پلاته در eFootball PES 2020 به صورت لایسنس شده حضور خواهد داشت

شرکت کونامی با باشگاه ریور پلاته وارد همکاری شده است و شاهد حضور این باشگاه به‌صورت لایسنس شده در eFootball PES 2020 خواهیم بود.

شرکت کونامی (Konami)، سازنده و ناشر eFootball PES 2020، در تلاش است با عقد قراردادهای انحصاری میان باشگاه‌های فوتبال، تیم‌های لایسنس شده بیشتری را در دسترس علاقه‌مندان به مجموعه PES قرار دهد. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، علاقه‌مندان به تیم‌های باشگاهی آرژانتین، در eFootball PES 2020 می‌توانند با اتلتیکو ریور پلاته به‌صورت لایسنس شده بازی کنند.

ازاین‌رو کیت، نام بازیکنان‌ها و ورزشگاه این باشگاه به‌صورت لایسنس شده در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. همچنین مشخص شده است که ورزشگاه بوئنوس آیرس، در بازی FIFA 20 با نام Núñez نشان داده می‌شود. در گذشته با اعلام خبر قرارداد انحصاری یوونتوس با کونامی، مشاهده کردیم که نام این تیم در فیفا 20 به Piemonte Calcio تغییر پیدا کرد. قطعا وجود این موارد به‌نفع کاربران نیست؛ زیرا می‌خواهند تیم مورد علاقه خود را با نام واقعی آن مشاهده کنند. در همین راستا ادم باتی، مدیر برند eFootball PES 2020، اعلام کرده بود که قراردادهای انحصاری به‌نفع کاربران نیست، اما تیم‌های بزرگ دوست دارند قراردادهای مخصوص‌به خود را داشته باشند.

نکته‌ی جالب این است که مجموعه Pro Evolution Soccer به کاربران خود اجازه می‌دهد تا نام تیم و بازیکن‌ها را تغییر دهند. این در حالی است که ویژگی تغییر نام بازیکن، تیم یا ورزشگاه این تیم‌های لایسنس نشده در سری FIFA وجود ندارد. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم نسخه جدید PES و FIFA چه عملکردی را از خود به‌نمایش می‌گذارند. بازی eFootball PES 2020 در تاریخ ۱۹ شهریور ماه (۱۰ سپتامبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده