// پنجشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

تریلر گیم‌ پلی بازی Dying Light 2 به‌زودی منتشر می‌شود

استودیو تک‌‌لند اعلام کرده است که روز چهارم شهریور ماه و ساعت ۱۰:۳۰ شب به‌وقت ایران، تریلر گیم‌پلی بازی Dying Light 2 منتشر می‌شود.

شاید بتوان بازی Dying Light 2 را یکی از بازی‌های مورد انتظار در نیمه اول ۲۰۲۰ دانست که استودیو تک لند (Techland)، سازنده و ناشر Dying Light 2، تا به امروز گیم‌پلی این بازی را به‌صورت کامل نمایش داده نشده است. بااین‌حال در اوایل شهریور ماه شاهد انتشار تریلر گیم‌پلی دایینگ لایت 2 خواهیم بود.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، استودیو تک‌لند ازطریق حساب کاربری توییتر Dying Light اعلام کرده است که در تاریخ چهارم شهریور ماه و ساعت ۱۰:۳۰ شب به‌وقت ایران، تریلر گیم‌پلی Dying Light 2 منتشر می‌شود. درواقع در زمان ذکر شده، یک لایو استریم با محوریت دایینگ لایت 2 شروع می‌شود و در آن می‌توانیم گیم‌پلی این بازی زامبی محور و المان‌های آن را به‌صورت کامل مشاهده کنیم. از طرفی احتمال دارد تریلری که مشاهده می‌کنیم، همان تریلر گیم‌پلی بازی در نمایشگاه E3 2019 باشد که پشت درهای بسته به اصحاب رسانه نشان داده شد.

بااین‌تفاسیر باید منتظر ماند و ببینیم تک‌لند چه مواردی را برای کاربران این مجموعه تدارک دیده است. بازی Dying Light 2 در نیمه اول ۲۰۲۰ برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده