// پنجشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

سیگما در دسترس تمامی کاربران Overwatch قرار گرفت

شرکت بلیزارد اعلام کرده سات که سیگما، سی و یکمین قهرمان Overwatch، در دسترس تمامی کاربران قرار گرفته است.

اوایل مرداد ماه بود که بلیزارد (Blizzard Entertainment)، سازنده و ناشر بازی Overwatch، قهرمان سیگما را معرفی کرد. مدتی بعد این قهرمان در دسترس کاربران سرورهای آزمایشی اورواچ روی پی سی قرار گرفت تا بلیزارد بتواند عملکرد سیگما را در بازی مشاهده کند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، شرکت بلیزارد اعلام کرده است که سی و یکمین قهرمان Overwatch هم‌اکنون در دسترس کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قرار گرفته است. همچنین بلیزارد تریلر جدیدی را از سیگما منتشر کرده است که در آن شاهد گیم‌پلی این شخصیت هستیم. از نظر مبارزه‌ای، سیگما جزو قهرمان‌های تانک اورواچ به‌حساب می‌آید و ازطریق دو گوی خود می‌تواند به قهرمان‌های تیم حریف آسیب برساند. از نظر مهارت هم سیگما دارای یک شیلد است که ضربات قهرمان‌ها را به سمت خود آن‌ها منعکس می‌کند.

این در حالی است که مهارت دیگر سیگما به او اجازه می‌دهد تا ضربه‌های هدف خود را جذب کند و از آن‌ علیه بازیکنان مورد نظر استفاده کند. در انتها آلتیمیت سیگما که Gravitic Flux نام دارد، به او اجازه می‌دهد تا حریفان را بلند کند و آن‌ها را به زمین بکوبد. جدای از این موارد، بلیزارد اعلام کرده است که در به‌روزرسانی آینده Overwatch، ویژگی Role Queue هم به بازی اضافه می‌شود. این ویژگی به بازیکنان اجازه می‌دهد تا نقش خود را قبل از ورود به مسابقه انتخاب کنند تا بتوانند عملکرد بهتری را در بازی به‌نمایش بگذارند.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از گیم‌پلی شخصیت سیگما را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده