نویسنده: حسین صدری
// پنجشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

بازی جدیدی از سری Saints Row در دست ساخت است

شرکت THQ Nordic در گزارشات مالی خود تایید کرده که بازی جدیدی از سری Saints Row در حال ساخت است و استودیو Volition وظیفه‌ی ساخت آن را برعهده دارد.

شرکت THQ Nordic به‌همراه انتشار اطلاعات مالی خود، از برنامه‌های آینده‌اش هم اخباری را منتشر کرد که یکی از آن‌ها کار روی نسخه‌ی جدیدی از سری بازی‌های Saints Row است. این شرکت تایید کرد که هم‌اکنون نسخه‌ی تازه‌ای از این سری بازی در حال تولید است.

استودیو Volition در حال حاضر به طور جدی مشغول تولید بازی جدیدی از سری Saints Row است. از زمان انتشار بازی Saints Row IV در سال ۲۰۱۳، نسخه‌ی کامل دیگری از این بازی منتشر نشده و این بازی قرار است نسخه‌ی کامل بعدی سری باشد.

متاسفانه هم‌اکنون هیچ اطلاعات دیگری در دسترس نداریم و صرفا می‌دانیم که نسخه‌ی جدیدی قرار است برای سری Sains Row ساخته شود. بر اساس متن بیانیه‌ای که توسط THQ Nordic منتشر شده، می‌توان گفت که این بازی قرار است اثری بزرگ و یکی از نسخه‌های اصلی این سری باشد. البته هنوز مشخص نیست که آیا می‌توانیم آن را با نام Saints Row 5 بشناسیم یا خیر. از آنجایی که در بیانیه، بازی جدید استودیو ولیشن با بازی Saints Row مقایسه شده بود، می‌توانیم چنین انتظاری داشته باشیم. آخرین نسخه‌ای از سری بازی Saints Row ساخته شد Saints Row: Gat out of Hell نام داشت. این بازی که در سال ۲۰۱۵ راهی بازار شد، نسخه‌ای فرعی از سری محسوب می‌شد و همان گیم‌پلی و ویژگی‌های بازی Saints Row 4 را در فضایی جدید ارائه می‌کرد. امید می‌رود بازی جدید نسخه‌ای کامل باشد و در حد و اندازه‌ی بازی‌های اصلی سری تولید شود.

حال که THQ از وجود بازی جدید خبر داده، امید می‌رود در آینده‌ای نزدیک شاهد معرفی آن به‌طور کامل باشیم. بازی قبلی استودیو ولیشن Agents of Mayhem نام داشت. این بازی که در سال ۲۰۱۷ راهی بازار شد، به نوعی دنباله‌ای معنوی برای سری Saints Row محسوب می‌شد و در موارد زیادی شباهت‌های فراوانی به این سری داشت. این بازی در بررسی زومجی نمره‌ی ۶ را به این بازی اختصاص داد.

شما می‌توانید تازه‌ترین اخبار مربوط به این سری را در زومجی دنبال کنید. نظر شما درباره‌ی سری Saints Row چیست؟ آیا تمایل دارید بازی تازه‌ای از این مجموعه را تجربه کنید؟ دیدگاه‌تان را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده