// پنجشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۱

جدیدترین بازی های اندروید و آیفون؛ از Rogue Legacy تا Orc’s Civil War

این هفته از بازی متفاوت و جذاب Freddy Fazbear’s Pizzeria Simulator گرفته تا دو بازی The Mines of Immortia و Hyper Crimson را برای اندروید و iOS داریم.

در جریان بازی‌های اندروید این هفته، شاهد عرضه بازی‌های متنوعی برای کاربران iOS هستیم. اگر علاقه‌مند به‌بازی‌های روگ‌لایک هستید، بازی آیفون Rogue Legacy می‌تواند تجربه‌ی متفاوت و لذت بخشی را ارائه دهد. این در حالی است که کاربران بازی‌های نقش آفرینی می‌توانند بازی اندروید و آیفون Dungeon Tales: RPG Card Game را تجربه کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی مختصر به بازی‌های هفته چهارم مرداد ماه داشته باشیم. شما همچنین می‌توانید در صفحه بهترین بازی های اندروید به لینک دانلود و معرفی صدها بازی اندروید دسترسی داشته باشید.

Aqua Cat: Clean it All

Aqua Cat: Clean it All

در بازی Aqua Cat: Clean it All بازیکنان هدایت یک گربه بامزه را به‌دست می‌گیرند. در ادامه باید دریا و اقیانوس‌ها را تمیز کنید. به‌عبارتی در ۵۰ مرحله مختلف و متنوع، به‌واسطه‌ی چوب ماهیگیری خود باید آشغال‌ها را از داخل آب بردارید.

دانلود بازی Aqua Cat: Clean it All

Bullet Hell Monday Black

Bullet Hell Monday Black

Bullet Hell Monday Vertical Scrolling Danmaku یک بازی تیراندازی دو بعدی هیجان‌انگیز بود که توانست کاربران زیادی را سرگرم کند. تیم سازنده با ریمیکس کردن این بازی، Bullet Hell Monday Black را در دسترس کاربران قرار داده است تا تجربه کامل‌تری را کسب کنند.

دانلود بازی Bullet Hell Monday Black

Card Wizard

Card Wizard

اگر علاقه‌مند به بازی‌های کارتی و نوبتی هستید، بازی Card Wizard می‌تواند گزینه‌ی مناسب و سرگرم کننده‌ای برای شما باشد. ساختار بازی بدین صورت است که شما هدایت یک جادوگر را برعهده می‌گیرید و باید در محیط‌های سیاه‌چال محور دشمنان و باس‌ها را از بین ببرید.

دانلود بازی Card Wizard

Diorama Detective

Diorama Detective

Diorama Detective یک بازی واقعیت افزوده است که در جریان آن بازیکنان هدایت یک کارآگاه را برعهده می‌گیرند. در ادامه، باید با پیدا کردن سرنخ‌های مختلف، معماهای هر مرحله را حل کنید و داستان بازی را پیش ببرید.

دانلود بازی Diorama Detective

Dungeon Tales: RPG Card Game

Dungeon Tales: RPG Card Game

در بازی Dungeon Tales: RPG Card Game بازیکنان باید با کشتن هیولاهای مختلف، خود را ارتقا دهند و کارت‌های جدیدتری را آزاد کنند. همچنین المان‌های روگ‌لایک و نقش‌آفرینی باعث شده با یک محصول متفاوت روبه‌رو باشیم.

دانلود بازی Dungeon Tales: RPG Card Game

Fire Up 3D

Fire Up 3D

Fire Up 3D سعی دارد یک تجربه اعتیادآور و هیجان‌انگیزی را در دسترس کاربران بازی‌های موبایل قرار دهد. در این بازی شما باید توپ خود را با بیشترین سرعت شلیک کنید و در ادامه، با هدایت آن بیشترین موانع ممکن را از بین ببرید.

دانلود بازی Fire Up 3D

Freddy Fazbear’s Pizzeria Simulator

Freddy Fazbear’s Pizzeria Simulator

Freddy Fazbear’s Pizzeria Simulator یک بازی شبیه‌ساز برای علاقه‌مندان به این دسته از بازی‌ها است. در اینجا شما صاحب یک پیتزا فروشی هستید که باید پیتزاهای با کیفیتی را آماده کنید و به مشتریان خود بهترین سرویس را ارائه دهید.

دانلود بازی Freddy Fazbear’s Pizzeria Simulator

Head Bangers

Head Bangers

Head Bangers را می‌توان یک بازی ریتمیک و سرگرم کننده در میان بازی‌های این هفته دانست که شما را در نقش یک سَر قرار می‌دهد. حال به‌واسطه پخش موسیقی و موانعی که در بازی قرار دارند، باید مراحل را پشت سر بگذارید.

دانلود بازی Head Bangers

Hole Rescue 3D

Hole Rescue 3D

در جریان بازی Hole Rescue 3D، بازیکن در نقش یک حفره بزرگ در زمین قرار می‌گیرد. وظیفه شما این است که تمامی اشیاء داخل محیط را بلعیده و آن‌ها را نجات دهید؛ زیرا اگر از حفره عبور کنند، توسط تیغه‌های ابتدای مسیر از بین می‌روند.

دانلود بازی Hole Rescue 3D

Hyper Crimson

Hyper Crimson

Hyper Crimson را می‌توان یک بازی Shoot ‘em Up  سرگرم کننده با طراحی‌های منحصربه‌فرد دانست. در این بازی بازیکنان هدایت یک هواپیما را برعهده می‌گیرند که باید دشمنان فضایی خود را از بین ببرد.

دانلود بازی Hyper Crimson

The Mines of Immortia

The Mines of Immortia

در بازی The Mines of Immortia تیم سازنده برای اینکه بتواند یک تجربه متفاوت را ارائه دهد، از قوانین موجود در بازی‌های نقش‌آفرینی رومیزی استفاده کرده است. ازاین‌رو برای پشت سر گذاشتن مراحل و حل کردن معماها، باید به‌خوبی توضیحات ارائه شده برای هر بخش را مطالعه کنید.

دانلود بازی The Mines of Immortia

Orc’s Civil War

Orc’s Civil War

علاقه‌مندان به بازی‌های استراژی در جریان هفته چهارم مرداد ماه می‌توانند بازی Orc’s Civil War را تجربه کنند. بازی دارای ۱۲ مرحله اصلی و ۹ مأموریت فرعی است. همچنین برای پیروزی در مبارزات حتما باید از نیروهایی با عملکرد متفاوت استفاده کنید.

دانلود بازی Orc’s Civil War

OutRush – Symthwave Action

OutRush – Symthwave Action

OutRush – Symthwave Action شما را در نقش کاراکتری قرار می‌دهد که نمی‌داند چگونه در یک جهان متناوب گرفتار شده است. در ادامه این شخصیت باید ازطریق هواپیمای خود، از این جهان فرار کند.

دانلود بازی OutRush – Symthwave Action

Park Tiny Cars

Park Tiny Cars

در بازی Park Tiny Cars، بازیکنان باید ماشین‌ها را به‌نحوی در جایگاه‌های مختلف پارکینگ قرار دهند که مانعی برای سایر اتومبیل‌ها به‌وجود نیاورند. ازطرفی یادتان باشد که همیشه حق تقدم با آمبولانس و ماشین پلیس است.

دانلود بازی Park Tiny Cars

Rabbit Runner

Rabbit Runner

Rabbit Runner برای آن دسته از افرادی ساخته شده است که علاقه‌مند به بازی‌هایی هستند که تنها با ضربه‌زدن روی صفحه‌نمایش، می‌توانند کاراکتر بازی را هدایت کنند. هدف شما این است که کلید قرار داده شده در مرحله را پیدا کنید.

دانلود بازی Rabbit Runner

Rogue Legacy

Rogue Legacy

Rogue Legacy را می‌توان یک بازی هیجان‌انگیز و سرگرم کننده دانست که برای اولین در سال ۲۰۱۳ عرضه شده بود. این در حالی است که هم‌اکنون کاربران iOS می‌توانند این بازی را روی گوشی‌های آیفون یا تبلت خود تجربه کنند.

دانلود بازی Rogue Legacy

Ruby Dragon

Ruby Dragon

در بازی Ruby Dragon کاربر باید ازطریق اژدهایی که هدایت آن را برعهده دارند، مکعب‌های هم‌رنگ را با یکدیگر Match کند. این کار باعث بلندتر شدن دم اژدها می‌شود و با بلندتر شدن دم اژدها، شما نیز برای ادامه بازی به‌چالش کشیده می‌شوید.

دانلود بازی Ruby Dragon

SNIKS

SNIKS

در بازی SNIKS بازیکنان هدایت کرم‌های داخل میوه‌ها را برعهده می‌گیرند. در ادامه تنها یک وظیفه دارید و آن‌هم این است که به کرم‌ها کمک کنید تا میوه را به‌صورت کامل بخورند. در ابتدا مراحل ساده طراحی شده‌اند، اما در ادامه بازیکن را به‌چالش می‌کشند.

دانلود بازی SNIKS

Spy Tactics

Spy Tactics

Spy Tactics مراحلی را در اختیار شما قرار می‌دهد که برای پشت سر گذاشتن آن‌ها باید از استراتژی‌های مختلفی استفاده کنید. بعضی از مراحل، به جمع‌آوری داده و اطلاعات ختم می‌شوند، اما در بعضی دیگر باید دشمنان را از بین ببرید. ازاین‌رو در هر مرحله باید از استراتژی و تاکتیک‌های متفاوتی استفاده کنید.

دانلود بازی Spy Tactics

They Breathe

They Breathe

بازی They Breathe یک تجربه ۳۰ دقیقه‌ای را ارائه می‌دهد و در این مدت، باید بتوانید از دست موجودات جنگل مرموز بازی فرار کنید و زنده بمانید. تیم سازنده سعی دارد به‌واسطه المان‌های مختلف، یک تجربه لذت بخش را ارائه دهد که در انتها برای شما همانند یک قرص آرام بخش عمل می‌کند.

دانلود بازی They Breathe

Traitors Empire

Traitors Empire

Traitors Empire یک بازی داستان محور است که شما را در نقش قهرمان‌هایی قرار می‌دهد که باید با پیروزی در نبردهای مختلف، رتبه خود را افزایش دهند تا بتوانند گنج‌های ارزشمندتری را کسب کنند.

دانلود بازی Traitors Empire

Unhatched

Unhatched

در بازی Unhatched بازیکنان در نقش یک آموزش دهنده اژدها قرار می‌گیرند که در طول ماجراجویی خود کارت‌ها و کاراکترهای عجیب و غریبی را ملاقات می‌کند. وظیفه‌ی شما این است که شخصیت اصلی داستان را آزاد کنید.

دانلود بازی Unhatched

Warhammer Combat Cards

Warhammer Combat Cards

اگر از علاقه‌مندان سری Warhammer 40000 هستید، باید بگویم که بازی کارتی Warhammer Combat Cards به‌خوبی می‌تواند شما را سرگرم کند. این بازی دارای کارت‌هایی از شخصیت‌های سری Warhammer 40000 است که تمامی مهارت‌های خود را در اختیار دارند.

دانلود بازی Warhammer Combat Cards

Witcheye

Witcheye

بازی Witcheye روایت‌گر داستان کاراکتری است که در ۶ جهان مختلف به‌ماجراجویی می‌پردازد. یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد Witcheye، طراحی و ساختار نوستالژی بازی است که حس‌وحال جالبی را ارائه می‌دهد.

دانلود بازی Witcheye

Yokai Dungeon

Yokai Dungeon

در فرهنگ ژاپن، یوکای‌ها موجودات شیطانی و هیولاهایی هستند که قدرت بسیار زیادی دارند. در بازی Yokai Dungeon، شاهد حمله یوکای‌ها به فستیوال فانوس هستیم. در ادامه تانوکی، قهرمان داستان، به‌همراه دوستان خود باید در جریان مراحل مختلف، تمامی یوکای‌ها را از بین ببرند.

دانلود بازی Yokai Dungeon

8 Bit Kid

8 Bit Kid – Run and Jump

8 Bit Kid – Run and Jump در ظاهر یک بازی رانینگ هشت بیتی است که سعی دارد تجربه‌ی سرگرم کننده‌ای را ارائه دهد، اما داستان بازی موردی است که شما را هیجان‌زده می‌کند. داستان بازی روایت‌گر تلاش پسری است که می‌خواهد برادر دزدیده شده خود را نجات دهد.

دانلود بازی 8 Bit Kid – Run and Jump


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده