نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

The Sinking City روی نینتندو سوییچ از قابلیت‌های این کنسول پشتیبانی می‌کند

پس از معرفی نسخه نینتندو سوییچ بازی ترسناک The Sinking City در نمایشگاه E3 2019، حال خبرها حاکی از پشتیبانی بازی از صفحه نمایش لمسی و کنترل ژیروسکوپی موجود در این کنسول را می‌دهند.

جدیدترین ساخته استودیوی فراگ‎وِرز که بیشتر آن را با سری بازی‌های شرلوک هلمز می‌شناسیم، چند ماه پیش به‌صورت رسمی برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه شد. بازی The Sinking City اثر ماجرایی که با الهام از سری لاوکرفت، دنیای ترسناک عجیبی را برای مخاطبان خود ساخته است. داستان بازی از جایی شروع می‌شود که  کارآگاه بازی خود را در شهری که توسط سیل وحشتناکی تخریب شده است، پیدا می‌کند. پس از اینکه عوامل بازی در نمایشگاه E3 2019 به‌طور رسمی انتشار آن را برای کنسول هیبریدی نینتندو تایید کردند، حال در جدیدترین اخبار بازی، اطلاعات و جزییات جدیدی از این نسخه منتشر شده است.

سرجی اگانسین، مدیر انجمن‌های استودیوی فراگ‌ورز، در تازه‌ترین مصاحبه خود با سایت نینتندولایف، در مورد نسخه سوییچ بازی و ویژگی‌های آن صحبت‌های جالبی کرده است. زمانی که از او در مورد این نسخه از بازی و تفاو‌ت‌ها و ویژگی‌های جدیدی که در آن شاهد هستیم، سوال پرسیده شد، او تایید می‌کند که در نسخه سوییچ بازی The Sinking City سعی کرده‌اند از قابلیت‌های این کنسول اعم از صفحه نمایش لمسی و ژيروسکوپ استفاده کنند:

شما در بازی علاوه‌بر اینکه می‌توانید برای نشانه‌گیری تفنگ خود و کنترل کردن جهت دوربین بازی هنگامی که سوار بر قایق هستید، از ژیروسکوپ موجود در کنسول استفاده کنید، در مواردی مثل منوها و انتخاب کردن دیالوگ در بازی نیز می‌توانید از ویژگی صفحه نمایش لمسی نینتندو سوییچ بهره‌مند شوید.

نسخه نینتندو سوییچ بازی The Sinking City قرار است در تاریخی نامعلوم در پاییز عرضه شود. اگر شما نیز بازی را تجربه کرده‌اید، لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. آیا با تمام جزییات منتشر شده، این بازی می‌تواند روی نینتندو سوییچ موفق ظاهر شود؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده