نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

حضور دو بازیگر دیگر در فیلم بازسازی Candyman تایید شد

کولمن دومینگو و نیتن استورات جارت، دو بازیگر جدیدی هستند که به‌ پروژه بازسازی فیلم Candyman به تهیه‌کنندگی جردن پیل پیوستند.

طبق گزارش اختصاصی سایت دِدلاین، کولمن دومینگو، بازیگر سریال Fear the Walking Dead (از مردگان متحرک بترسید) و فیلم If Beale Street Could Talk (اگر خیابان بیل می‌توانست حرف بزند) و نیتن استورات جارت، بازیگر سریال Misfits (وصله‌های ناجور) و سریال Utopia (آرمان‌شهر)، به‌ بازسازی فیلم Candyman (کندی‌من) دو شرکت یونیورسال پیکچرز (Univetsal Pictures) و مترو گلدوین مایر (MGM) پیوستند. همچنین اخباری از حضور تیونا پاریس، دیگر بازیگر زن فیلم If Beale Street Could Talk، در این فیلم به‌ گوش می‌رسد. همان‌طور که می‌دانید، تونی تاد، بازیگر فیلم اصلی نیز به‌ جمع بازیگران نسخه جدید ملحق شده است.

کولمن دومینگو از بازیگران پرکار سینمای هالیوود است که در فیلم‌هایی چون Lincoln (لینکلن)، Selma (سلما)، The Birth of a Nation (تولد یک ملت) و Assassination Nation (ملت ترور) حضور داشته و به‌ایفای نقش پرداخته است. آخرین نقش‌آفرینی وی در فیلم تحسین‌شدهٔ If Beale Street Could Talk، به‌کارگردانی بری جنکینز، کارگردان سریال Dear White People (مردم سفید عزیز)، نویسنده و کارگردان فیلم Moonlight (مهتاب) و فیلم Medicine for Melancholy (دارو برای مالیخولیا) بود. این فیلم با استقبال خوبی از سوی منتقدان همراه شد و با بودجهٔ ۱۲ میلیون دلاری، فروشی ۲۰ میلیون دلاری در گیشه داشت.

Candyman

نسخه اصلی فیلم Candyman براساس داستان کوتاهی است که توسط کلیو بیکر با نام The Forbidden (ممنوعه) منتشر شده بود. این داستان شامل یک افسانه‌ٔ شهری است؛ شهری که اگر هر شخصی درون آینه نگاه کند و کلمه‌ٔ Candyman را برای پنج بار به زبان بیاورد، این شخصیت ظاهر می‌شود و فردی را که نام او را صدا زده بود، می‌کشد. اتفاقات نسخهٔ اصلی این فیلم در شهر شیکاگو رخ می‌دهد و شخصیت منفی یا آنتاگونیست داستان، یک هنرمند و پسر یک برده بود. این هنرمند، دستی را که با آن نقاشی می‌کشید از دست داده و آن دست خود را که قطع شده، با یک قلاب جایگزین کرده بود. در طی این خط داستانی، این آنتاگونیست در عسل غلطانده شد و بعد از آن توسط نیش بسیار زیاد زنبورها به قتل رسید.

نسخهٔ اصلی فیلم Candyman به کارگردانی برنارد رز در سال ۱۹۹۲ اکران شد و هرچند موفقیتی در حدواندازه‌های بعضی آثار بزرگ ژانر وحشت به‌ دست نیاورد، ولی توانست به اثری ماندگار برای بخشی از دوست‌داران فیلم‌های ترسناک کالت تبدیل شود

پیش‌تر در خبری اعلام شده بود یحیی عبدل متین دوم، بازیگر نقش بلک مانتا در فیلم Aquaman (آکوامن)، در حال انجام مذاکرات نهایی برای حضور در بازسازی فیلم Candyman است. گفته می‌شود که او قرار است نقش اصلی این فیلم را بازی کند که در فیلم اصلی تونی تاد آن را بازی کرده بود. عبدل متین پیش از این در فیلم Us (ما) با جردن پیل همکاری کرده بود و همچنین او قرار است در سریال Watchmen (واچمن) نیز به ایفای نقش بپردازد.شرکت یونیورسال پیکچرز و MGM اعلام کردند که جردن پیل، بازیگر و کارگردان، وظیفه دارد تا به‌ عنوان تهیه‌کننده، بازسازی این فیلم ترسناک کلاسیک دههٔ ۹۰ میلادی را در قالب یک دنباله معنوی روی پرده‌ٔ سینما بیاورد. نیا داکوستا (کارگردان Little Woods) به‌ عنوان یکی از کارگردانان نوظهور هالیوود، ساخت این فیلم ترسناک را برعهده دارد و این کار را براساس فیلمنامه‌ای از جردن پیل و وین رزنفیلد انجام می‌دهد؛ فیلمنامه‌ای که قرار است یک بار دیگر مخاطبان را به شیکاگو ببرد و این بار شاهد تغییر و تحولاتی در محله‌ی قدیمی نسخه اصلی هستیم و ماجراهای ترسناک فیلم را به شکلی دیگر تجربه خواهیم کرد.

نسخهٔ اصلی فیلم Candyman به کارگردانی برنارد رز در سال ۱۹۹۲ اکران شد و هرچند موفقیتی در حدواندازه‌های بعضی آثار بزرگ ژانر وحشت به‌ دست نیاورد، ولی توانست به اثری ماندگار برای بخشی از دوست‌داران فیلم‌های ترسناک کالت تبدیل شود. اکنون نسخه جدید فیلم قرار است هم نقش دنباله‌ی معنوی آن را ایفا کند و هم به‌ نوعی برای نسل جدید حکم یک ریبوت را داشته باشد و خبر اضافه شدن تونی تاد به جمع بازیگران فیلم هم برای علاقمندان آن خبر خوشی خواهد بود. 

بازسازی فیلم Candyman برای اکران در تاریخ ۱۲ ژوئن ۲۰۲۰ (۲۳ خرداد ماه ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده