// پنجشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۰

معرفی بازی موبایل ایرلاین استوری؛ شبیه‌ساز شرکت هواپیمایی

ایرلاین استوری یک بازی موبایل ایرانی است که در جریان آن بازیکنان باید شرکت هواپیمایی خود را راه‌اندازی کنند و آن را گسترش دهند.

در این قسمت از معرفی بازی موبایل به‌سراغ یک بازی شبیه‌سازی مدیریت آژانس هواپیمایی رفته‌ایم؛ اثری که سعی دارد با ارائه المان‌ها و ویژگی‌های خاص خود، تجربه‌ی سرگرم کننده‌ای را در دسترس کاربران بازی‌های موبایل و علاقه‌‌مندان به بازی‌های استراتژی قرار دهد. بازی اندروید ایرلاین استوری، شما را در نقش کاراکتری قرار می‌دهد که یک سازمان هواپیمایی جدید را تأسیس کرده است. ازاین‌رو وظیفه دارید این سازمان هواپیمایی را به یکی از بهترین سازمان‌ها تبدیل کنید که اهمیت زیادی به مشتریان خود می‌دهد.

Airline Story

در ایرلاین استوری می‌توانید داستان خود را از ساخت و گسترش یک شرکت هواپیمایی روایت کنید

با شروع بازی موبایل ایرلاین استوری، بخش آموزشی بازی را مشاهده می‌کنید؛ جایی‌که نحوه‌ی بازی کردن و استفاده از ساختمان‌ها و کاربردهای آن‌ها به شما آموزش داده می‌شود. ایرلاین استوری یک بازی شبیه‌ساز با المان‌های استراتژی است. در اولین قدم، باید دفتر فروش بلیت را راه‌اندازی کنید تا بتوانید به مشتریان خود بلیت بفروشید. نکته‌ی جالب بازی ایرانی ایرلاین استوری، درخواست‌هایی است که هر مشتری از شما دارد. ساختار بازی بدین صورت است که هر خریدار، سه درخواست دارد که این درخواست‌ها شامل راحت بودن، سرویس غذا و سرگرمی می‌شود. برای مثال بعضی از مشتری‌ها به سرویس غذا اهمیت بیشتری می‌دهند و باید بلیتی را به آنها بفروشید که مطابق با درخواست‌ آنها باشد. ازاین‌رو می‌توانید امتیازهای بیشتری را کسب کنید و سطح خود را ارتقا دهید. ارتقای سطح اجازه می‌دهد تا ساختمان‌های جدیدتری را بسازید. به‌عنوان نمونه با ساخت ساختمان مربوط‌به سرویس غذا، می‌توانید کیفیت و تنوع غذاهای سازمان هواپیمایی خود را افزایش دهید یا با ساخت ساختمان مربوط‌به سرگرمی، کیفیت سرگرمی را افزایش دهید. این موارد دست‌به‌دست هم می‌دهند تا مشتری بیشتری کسب کنید.

درواقع استودیو اسکای رایدرز (Sky Riders)، سازنده ایرلاین استوری سعی کرده است با استفاده از درخواست‌های یک مشتری واقعی، آن‌ها را در بازی خود شبیه‌سازی کند. همه ما وقتی برای خرید بلیت مراجعه می‌کنیم دوست داریم در وسیله نقلیه مورد نظر احساس راحتی کنیم و از نظر پذیرایی و سرگرمی هم امکانات خوبی را کسب کنیم. بازیکنان با ارتقای ساختمان‌های شرکت هواپیمایی خود می‌توانند کیفیت محصولات را هم بالاتر ببرند. البته اشاره کنم که ساخت‌وساز و ارتقای ساختمان‌ها نیازمند صبر کردن مدت زمانی است که می‌توانید این زمان را به‌واسطه جم‌های داخل بازی از بین ببرید. البته میزان جم مورد استفاده تقریبا زیاد است و اگر اهل صبر کردن نیستید، باید به‌سراغ پرداخت‌های درون برنامه‌ای ایرلاین استوری بروید. بااین‌حال استودیو اسکای رایدرز از جوایز روزانه استفاده کرده است که می‌توانید تعداد جم زیادی را ازاین‌طریق کسب کنید. جوایز روزانه به ما کمک می‌کند تا بدون نیاز به هزینه پیشرفتی متوالی و آرام را در دنیای بازی داشته باشیم.

مورد دیگری که اهمیت بالایی در ایرلاین استوری دارد، به اشتراک گذاری بلیت‌ها است. پس از اینکه سایر بخش‌های بازی نظیر خط هوایی و ساخت هواپیما برای شما در دسترس قرار گرفت، می‌توانید بلیت‌های شهرهایی را که هواپیما شما سفر می‌کند، برای فروش در دسترس سایر بازیکنان قرار دهید؛ ازاین‌رو سایر بازیکنان می‌توانند بلیت‌های شما را به رنگ طلایی در بخش فروش بلیت مشاهده و آن‌ها را خریداری کنند. به‌عبارتی در بازی ایرلاین استوری این ویژگی قرار داده شده است تا بازیکنان بتوانند بلیت‌های سایر آژانس‌های مسافربری را هم به‌فروش برسانند. ازنظر طراحی هم استودیو اسکای رایدرز از موتور گرافیکی یونیتی برای طراحی‌های داخل بازی استفاده کرده است و ایرلاین استوری از نظر بصری، عملکرد خوبی دارد. به ویژه طراحی ساختمان‌ها، محیط اطراف زمین بازی و عبور ابرها از آسمان دنیای بازی، نشان‌دهنده توجه ویژه بازیسازان ایرلاین استوری است؛ جایی که می‌توانید تجربه‌ای سرگرم‌کننده را داشته باشید و با پیشرفت هواپیماهای مدرن را به خط هوایی شرکت خود اضافه کنید.

ایرلاین استوری

بازیکن‌ها می‌توانند بلیت‌های خود را به سایر بازیکنان بفروشند و بلیت‌های سایر بازیکنان را نیز خریداری کنند

بازی ایرلاین استوری هفته گذشته در ‌کافه‌بازار منتشر شد و در حال حاضر شرکت اسکای رایدرز در حال به‌روزرسانی بازی و اضافه کردن ویژگی‌های دیگری از جمله کلن و ارتقاء دادن بخش نیازهای مسافرین است. تیم اسکای رایدرز قصد دارد تا با آپدیت‌های پیوسته و پشتیبانی از بازی ایرلاین استوری بخش‌های متنوع زیادی را به کاربران خود معرفی کند. طبق اعلام اسکای رایدرز به‌روزرسانی جدید بازی به‌زودی در شهریور ماه در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

بااین‌تفاسیر اگر به‌دنبال یک بازی اندروید شبیه‌ساز هستید که تجربه‌ی متفاوتی را در دسترس شما قرار دهد، بازی ایرلاین استوری می‌تواند شما را ساعت‌ها سرگرم کند. با پیشرفت در بازی و افزایش سطح به مرور دسترسی‌های بیشتری را برای مدیریت ایرلاین خود به‌دست می‌آورید و طبیعتا می‌توانید با نکات ریز و درشت مدیریت صحیح شرکت هواپیمایی در دنیای بازی آشنا شوید. در پایان یادآوری می‌کنیم که مقالات بهترین بازی های اندروید به‌طور هفتگی و ماهانه منتشر می‌شوند که شما را در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار می‌دهند. همچنین می‌توانید تریلر بازی را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی ایرلاین استوری

دانلود کافه بازار Cafe Bazzar


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده