نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۶

اولین تصاویر از سریال The Spy با بازی ساشا بارون کوهن منتشر شد؛ اعلام تاریخ انتشار

شبکه نتفلیکس به‌تازگی اولین تصاویر سریال The Spy با بازی ساشا بارون کوهن را منتشر و تاریخ انتشار آن را اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر سریال The Spy (جاسوس) منتشر و تاریخ انتشار آن اعلام شده است. شبکه نت فلیکس اعلام کرد که این مینی سریال درام و جاسوسی قرار است در تاریخ ۶ سپتامبر امسال (۱۵ شهریور) منتشر شود. علاوه بر این، شبکه Netflix اولین تصاویر سریال The Spy را نیز منتشر کرده که تمرکز آن روی ساشا بارون کوهن است که در این سریال نقش الی کوهن را بر عهده دارد. گیدئون راف وظیفه کارگردانی، نوشتن فیلمنامه و ساخت این سریال را بر عهده دارد که سریال The Spy در ۶ قسمت تولید شده است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

سریال The Spy

سریال The Spy

سریال The Spy

سریال The Spy براساس داستان الی کوهن، جاسوس و مامور مشهور اسرائیلی در دست ساخت است که در اوایل دهه ۶۰ میلادی توانست به صورت مخفیانه در سوریه پنهان شود و یک عملیات جاسوسی موفق را انجام دهد. الی کوهن توانست خود را به‌عنوان یک دشمن اسرائیل در مقامات دولتی سوریه جا بزند و تا سال ۱۹۶۵ هویت او محرمانه باقی ماند. ساشا بارون کوهن، نوآ امریک، الکساندر صدیق، مارک مائوریل، هدر راتسون روتم، یائل ایتن، نسیم سی احمد، مراد زائویی و وليد زعيتر، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Spy حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. بارون کوهن مدتی پیش برای بازی در سریال Who Is America (آمریکا کیست) نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شد و اخیرا برای کارگردانی آن نیز نامزد دریافت جایزه امی نیز شده است.

گیدئون راف نیز پیش از این سابقه ساخت آثاری چون سریال Prisoners of War را در کارنامه داشته که براساس این اثر، سریال Homeland (میهن) تولید و منتشر شده بود که به‌عنوان نویسنده نیز در این سریال حضور دارد. راف و نتفلیکس اخیرا در فیلم The Red Sea Diving Resort (میعادگاه غوطه ور دریای سرخ) همکاری کرده بودند که این فیلم مدتی پیش از شبکه نتفلیکس منتشر شد. سریال The Spy با همکاری شبکه نتفلیکس و Canal Plus تولید شده که نتفلیکس وظیفه پخش جهانی و شبکه OCS وظیفه پخش آن در فرانسه را بر عهده دارند.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده