نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۵

اینفوگرافی چهارمین دوره لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران منتشر شد

اطلاعات و آمار چهارمین دوره لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران که در سال ۱۳۹۷ برگزار شده است، در قالب یک طرح اینفوگرافی منتشر شد.

چهارمین دوره جام بازی‌های رایانه‌ای ایران در سال گذشته تحت عنوان‌های لیگ بازی‌های رایانه‌ای سال ۲۰۱۸ و IGL 2018 برگزار شد. برج میلاد تهران از ۶ تا ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ میزبان این رویداد بود. عهده‌دار این رویداد بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و برگزارکننده آن شرکت مکعب بودند. بنابر جدیدترین اخبار بازی در ایران، بنیاد ملی بازی های رایانه ای طرح اینفوگرافی چهارمین دوره لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران را تحت عنوان «بازینگاشت» منتشر کرده است. در این طرح گرافیکی اطلاعاتی درباره تعداد شرکت‌کنندگان در هر رشته و درآمدها و هزینه‌های رویداد ذکر شده است. در این آمار، برخی از اعداد به منظور سهولت در قرائت گرد شده‌اند. شما می‌توانید اینفوگرافی چهارمین دوره لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران را از اینجا دریافت کنید.

حضور وزیر در لیگ بازی های رایانه ای

جدیدترین دوره جام بازی‌های رایانه‌ای ایران نیز روزهای آخر ثبت‌نام خود را سپری می‌کند. این دوره از جام علاوه‌بر تهران، در شهرستان‌ها نیز برگزار می‌شود اما مسابقه نهایی در تهران برگزار خواهد شد. جام بازی‌های ویدیویی ایران در رشته‌هایی مانند FIFA 19 ،PES 2019 و کلش رویال برگزار خواهد شد. مهلت ثبت‌نام برخی از رشته‌ها به پایان رسیده است. شما می‌توانید برای شرکت در رشته‌های باقی‌مانده به صفحه مسابقات در ایوند مراجعه کنید. آخرین مهلت ثبت‌نام ۲۵ مرداد است.

نظر شما کاربران زومجی درباره اینفوگرافی منتشر شده چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده