نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۵

بازگشت شری هیدلی در دنباله فیلم Coming to America

شری هیدلی، بازیگر نقش شخصیت لیزا مک‌دوال، در قسمت دوم فیلم Coming to America بار دیگر با ادی مورفی همبازی خواهد شد و نقش خود در فیلم ابتدایی را تکرار خواهد کرد.

طبق گزارش سایت دِدلاین، شری هیدلی، بازیگر آمریکایی که در فیلم ابتدایی Coming to America (سفر به آمریکا)، نقش شخصیت لیزا مک‌دوال را بر عهده داشت، در دنباله این فیلم شرکت پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures)، بار دیگر همبازی ادی مورفی، بازیگر، کارگردان، تهیه‌کننده، کمدین و خواننده آمریکایی خواهد شد که در فیلم ابتدایی حضور داشت و نقش اصلی را ایفا می‌کرد و در فیلم جدید نیز به‌احتمال فراوان نقش اصلی از آن او خواهد بود. شخصیت لیزا مک‌دوال در فیلم ابتدایی، دختر کلوئی بود که شاهزاده آکیم را استخدام می‌کند و البته لیزا مک‌دوال رابطه‌‌ای عاشقانه با آکیم، شاهزادهٔ آفریقایی سرزمین زاماندا داشت.

لزلی جونز، بازیگر و نویسنده برنامه Saturday Night Live (پخش زنده شنبه شب) و فیلم Ghostbusters (شکارچیان روح)، کیکی لین، بازیگر فیلم If Beale Street Could Talk (اگر خیابان بیل می‌توانست حرف بزند) و فیلم The Old Guard (نگهبان پیر) و وسلی اسنایپس، بازیگر و رزمی‌کار حرفه‌ای که با نقش‌آفرینی در سه‌گانهٔ خون‌آشامی و ابرقهرمانی Blade (تیغه) معروف شد، دیگر بازیگرانی جدیدی هستند که در فیلم Coming to America 2 (سفر به آمریکا ۲) حضور خواهند داشت.

Coming to America

ارسنیو هال، جیمز ارل جونز و پاول بیتس هم از جمله بازیگرانی هستند که دوباره می‌خواهند در قسمت دوم فیلم Coming to America ظاهر شوند و نقش‌های خود را ایفا کنند. در قسمت دوم این فیلم، داستان شخصیت آکیم را دنبال می‌کنیم که حالا قرار است تبدیل به پادشاه شود. او متوجه می‌شود که پسری دارد که قبلا هیچ چیزی از او نمی‌دانست؛ یک پسر خیابانی اهل کویینز به نام لاول. آکیم که قصد دارد به آرزوی پدرش احترام بگذارد، مجبور است به آمریکا بازگردد و فرزند خود را به عنوان یک شاهزاده جدید، تاج‌گذاری کند.

شخصیت لیزا مک‌دوال در فیلم ابتدایی، دختر کلوئی بود که شاهزاده آکیم را استخدام می‌کند و البته لیزا مک‌دوال رابطه‌‌ای عاشقانه با آکیم، شاهزادهٔ آفریقایی سرزمین زاماندا داشت

کریگ برو قرار است کارگردانی دنبالهٔ فیلم Coming to America را بر عهده داشته باشد. او با کارگردانی آثاری چون The Poor & Hungry (فقیر و گرسنه)، Black Snake Moan (نالهٔ مار سیاه) و Hustle & Flow (شتاب و طغیان)، در هالیوود شناخته شد و فیلم ابتدایی وی، محصول ۲۰۰۰، از فیلم‌های خوب سینمای مستقل آمریکا بود. یکی از دلایلی که مسئولان پارامونت پیکچرز، کریگ برو را برای کارگردانی قسمت دوم Coming to America انتخاب کرده‌اند، سابقهٔ همکاری وی با ادی مورفی و رابطهٔ خوب این دو نفر با یکدیگر است. این دو در فیلم Dolemite Is My Name (نام من دلامیت است) شبکه‌ی نتفلیکس (Neflix) با هم کار کرده‌اند و این فیلم بیوگرافی و کمدی، در سال ۲۰۱۹ پخش خواهد شد. گویا ادی مورفی پس از فیلم Dolemite Is My Name، بسیار مشتاق همکاری دوباره با کریگ برو بوده است و حال فرصت همکاری دوباره با این کارگردان را در دنبالهٔ فیلم Coming to America به دست خواهد آورد. وسلی اسنایپس نیز در فیلم Dolemite Is My Name با این دو نفر همکاری داشته است و باید منتظر همکاری جدید آن‌ها باشیم.

فیلم Coming to America در سال ۱۹۸۸ به‌ کارگردانی جان لندیس اکران و با امتیازات نسبتاً خوب منتقدین روبه‌رو شد. بازیگرانی چون ادی مورفی، آرسنیو هال، جیمز ارل جونز، جان آموس، مج سینکلر و فرانکی فیسون در این فیلم کمدی و رمانتیک به‌ ایفای نقش پرداختند. این فیلم با بودجهٔ ۳۹ میلیون دلاری، فروشی ۲۸۸ میلیون دلاری در گیشه داشت.

فیلمنامه دنباله فیلم Coming to America را کنیا بریس خواهد نوشت. فیلمنامهٔ ابتدایی توسط بری بلاستین و دیوید شفیلد نوشته شده بود و کنیا بریس نسخهٔ نهایی را آماده خواهد کرد. ادی مورفی در کنار کوین میشر، تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده خواهند داشت و کنیا بریس علاوه بر نگارش فیلمنامه، مدیر تولید آن نیز خواهد بود.

فیلم Coming to America 2 (سفر به آمریکا ۲) قرار است با چهار ماه تأخیر به‌جای فیلم Avatar 2 (آواتار ۲) که اخیراً اکران آن یک سال به تعویق افتاد، در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰ (۲۸ آذر ماه ۱۳۹۹) روی پرده‌ٔ سینما برود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده