// چهار شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۵

نسخه‌های Collector و Atomic بازی Biomutant معرفی شدند

کمپانی تی اچ کیو نوردیک دو نسخه‌ی کالکتور از بازی Biomutant را با نام‌های Collector و Atomic معرفی کرد.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی، کمپانی THQ Nordic دو نسخه‌ی خاص از بازی اکشن و نقش آفرینی Biomutant را معرفی کرده است که قرار است به‌زودی روانه‌ی بازار شوند. یکی از آن‌ها که Collector Edition نام دارد، یک نسخه‌ی کالکتور استاندارد محسوب می‌شود و نسخه‌ی دیگر با نام Atomic Edition قرار است با قیمت بسیار بالای ۳۹۹ دلار عرضه شود. این نسخه‌ی بسیار خاص شامل خود بازی، یک مدل سه‌بعدی یا Diorama (با طول ۵۸ سانتی‌متر، عرض ۲۵ سانتی‌متر و ارتفاع ۳۰ سانتی‌متر)، یک کتاب فلزی، یک تی‌شرت، یک ماوس‌ پد بسیار بزرگ، آرت‌ورک در سایز A1، ساندترک‌های بازی و یک جعبه است که می‌توانید وسایل خود را در آن قرار دهید.

اگرچه این نسخه شامل آیتم‌های زیاد و نسبتا خوبی است، اما با توجه به قیمت تقریبا ۴۰۰ دلاری آن، تنها کسانی که علاقه‌ی خاصی به نسخه‌ی کالکتور این بازی دارند، آن را تهیه خواهند کرد. برای کسانی که تمایلی به خریدن این نسخه ندارند، کمپانی تی اچ کیو نوردیک، نسخه کالکتور استاندارد را عرضه خواهد کرد که شامل خود بازی، یک اکشن فیگور، آرت‌ورک در سایز A1، ساندترک‌های بازی و یک جعبه است و قرار است به قیمت ۱۰۹ دلار برای پی سی و ۱۱۹ دلار برای کنسول عرضه شود.

بازی Biomutant قرار است در سال جاری میلادی برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شود. اگرچه هنوز از جانب سازنده‌ی بازی خبری از انتشار آن برای نینتندو سوییچ نیست، اما همان‌طور که پیش‌تر نیز در زومجی خواندید، نسخه سوییچ بازی Biomutant در فروشگاه EB Games قرار گرفت. در حال حاضر خبری از تاریخ دقیق انتشار بازی اعلام نشده است.

نظرات خود را در مورد این نسخه‌ها با زومجی و کاربرانش در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده