// چهار شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

بازی L.A. Noire: The VR Case Files برای پلی استیشن VR لیست شد

به‌تازگی مشخص شده است که سیستم رده‌بندی سنی PEGI بازی L.A. Noire: The VR Case Files را برای پلی استیشن VR لیست کرده است.

L.A. Noire را می‌توان یکی از بازی‌های درگیر کننده و خوش ساخت در نسل هفتم بازی‌های ویدیویی دانست که راک استار گیمز (Rockstar Games)، سازنده و ناشر L.A. Noire، نسخه ریمستر آن را برای پلتفرم‌های نسل هشتمی در دسترس قرار داد. همچنین بازی L.A. Noire: The VR Case Files را برای کاربران کامپیوتر عرضه کرد تا بتواند یک تجربه واقعیت مجازی را نیز برای کاربران به ارمغان بیاورد.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی مشخص شده است که سیستم رده‌بندی سنی اروپا (PEGI) بازی L.A. Noire: The VR Case Files را برای پلی استیشن VR لیست کرده است. ازاین‌رو باید منتظر بمانیم تا این بازی واقعیت مجازی در دسترس کاربران هدست واقعیت مجازی سونی هم قرار بگیرد. البته هنوز خبر عرضه بازی روی پلی‌استیشن VR به‌صورت رسمی اعلام نشده است، اما می‌توان انتظار داشت که در آینده نزدیک، راک استار گیمز L.A. Noire: The VR Case Files را برای PS VR هم معرفی کند.

همچنین در ادامه مشخص شده است که بازی در انتهای سال جاری میلادی عرضه می‌شود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ L.A. Noire: The VR Case Files همان داستان بازی اصلی را روایت می‌کند، اما تعداد پرونده‌های کمتری در دسترس بازیکنان قرار داده می‌شود.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده