// چهار شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

کارگردان GhostWire: Tokyo به فکر ساخت دنباله بازی است

ایکومی ناکامورا، کارگردان بازی GhostWire: Tokyo، در جریان یک توییت از علاقه خود برای ساخت دنباله بازی در هونگ کنگ یا تایوان سخن گفته است.

در جریان نمایشگاه E3 2019 و کنفرانس خبری بتسدا (Bethesda) بازی جدید استودیو تانگو گیم ورکس (Tango Gameworks) با انتشار یک ویدیو سینمایی مرموز و هیجان‌انگیز معرفی شد. GhostWire: Tokyo، نام ساخته جدید استودیو تانگو گیم ورکس است که ایکومی ناکامورا، وظیفه کارگردانی آن را برعهده گرفته است. تا به امروز خبر خاص دیگری از گوست وایر: توکیو منتشر نشده است و حتی مشخص نیست که روی چه پلتفرم‌هایی عرضه می‌شود. تنها موردی که می‌دانیم، این است که بازی در آینده نزدیک روایت می‌شود و شاهد المان‌های ماورایی در بازی خواهیم بود.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، ایکومی ناکامورا در توییتر از ایده‌های خود برای ساخت دنباله GhostWire: Tokyo سخن گفته است. وی در یک توییت اعلام کرده است که ایده ساخت دنباله بازی در تایوان یا هنگ کنگ جالب به‌نظر می‌رسد. البته مدتی پس از انتشار، توییت ذکر شده پاک شد. ظاهرا ناکامورا صرفا از ایده‌های خود صحبت کرده است و این گفته‌ها، بدین معنی نیست که تیم سازنده به‌دنبال ساخت نسخه بعدی GhostWire: Tokyo است؛ آن هم زمانی‌که اصلا مشخص نیست این بازی در چه زمانی عرضه می‌شود.

بااین‌تفاسیر باید منتظر ماند و ببینیم چه زمانی اطلاعات بیشتری از بازی GhostWire: Tokyo در دسترس قرار می‌گیرد. نظر شما کاربران زومجی چیست؟ آیا در نمایشگاه پیش روی شاهد تریلر جدید این بازی خواهیم بود؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده