// چهار شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

تعداد کاربران State of Decay 2 به پنج میلیون نفر رسید

کوئین ریچاردز، طراح ارشد State of Decay 2، در مصاحبه اخبر خود اعلام کرده است که تعداد بازیکنان این بازی به پنج میلیون نفر رسیده است.

بازی State of Decay 2 در بهار سال گذشته بود که برای ایکس باکس وان و پی سی در دسترس قرار گرفت و بازخوردهای متوسطی را از سوی منتقدان و کاربران دریافت کرد. State of Decay 2 در زمان عرضه با اینکه پتانسیل بالایی داشت، اما مشکلات فنی و کمبود محتوا، باعث شده بود تا نتواند به‌ یکی از بازی‌های سرگرم کننده آخرالزمانی چندنفره تبدیل شود. بااین‌حال استودیو آندد لبز (Undead Labs) با گذشت زمان آپدیت‌های مختلفی را برای بازی State of Decay 2 منتشر کرد که خبر از بهبود فنی بازی می‌داد.

از طرفی در نوامبر ۲۰۱۸ بود که اعلام شد تعداد بازیکنان State of Decay 2 به چهار میلیون نفر رسیده است که یک آمار خوب برای این بازی به‌حساب می‌آمد. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، کوئین ریچاردز، طراح ارشد State of Decay 2، مصاحبه جدیدی را با پالیگان انجام داده است. در این مصاحبه وی در مورد تعداد بازیکنان بازی و رشد آن‌ها سخن گفته است. ریچاردز دراین‌باره می‌گوید:

تعداد بازیکنان ما به پنج میلیون نفر رسیده است و به رشد خود ادامه می‌دهیم.

افزایش یک میلیونی تعداد بازیکنان نشان می‌دهد که کاربران همچنان به تجربه‌ی State of Decay 2 علاقه‌مند هستند. دراین‌میان اشاره کنم که وجود این تعداد بازیکن، نشان دهنده فروش پنج میلیون بازی نیست، زیرا کاربران سرویس Xbox Game Pass به‌صورت رایگان به بازی State of Decay 2 دسترسی دارند. همچنین از آن‌جایی که آندد لبز دیگر بخشی از استودیوهای بازیسازی ایکس باکس است، انتظار می‌رود شاهد عرضه و معرفی محتویات بیشتری برای این بازی زامبی محور باشیم.


منبع Windowscentral
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده