// چهار شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Tiny Gems؛ جمع‌آوری الماس‌های گران‌بها

بازی Tiny Gems یک اثر ساده و مبترکانه است که می‌توانید خلاقیت‌های خودتان را در طراحی مراحل آن به اشتراک بگذارید. با زومجی و معرفی این بازی موبایل همراه شوید.

بازی موبایل Tiny Gems طراحی بسیار ساده‌ای دارد و استودیو Lowscope تمرکز خودش را بیشتر روی طراحی مراحل گذاشته است. این بازی اندروید مأموریت‌های ساده‌ای در قالب ۳۰ مرحله به‌شما ارائه می‌کند و باید به‌دنبال راهی جهت جمع‌‌آوری بیش‌ترین الماس باشید. این الماس‌ها جهت بازکردن درها کاربرد دارند و موانع بسیاری انتظار شما را می‌کشد.

مراحل بازی Tiny Gems در تعداد محدودی آماده شده است و مأموریت ساده‌ای را روی دوش بازیکنان قرار می‌دهد. این کمبود مراحل نشان از ضعف بازی نیست و باید بدانید که سازنده این بازی آرکید، روح اصلی بازی خودش را در طراحی مراحل و بخش ویرایش مرحله آن نگه داشته است. پس از اینکه مراحل بازی را انجام دادید و با سیستم کلی گیم‌پلی آشنا شدید، می‌توانید وارد بخش ادیتور شوید و با چیزهایی که یاد گرفته‌اید، خلاقیت و ماجراجویی خود را شروع کنید. این بخش می‌تواند زمان زیادی از شما بگیرد و به‌اندازه کافی اعتیادآور است. باید خودتان بتوانید مراحلی که طراحی کرده‌اید را بازی کنید و ایرادات آن را برطرف کنید. این روند باعث می‌شود که مرحله شما کامل‌تر شود و قابلیت انتشار و اشتراک‌گذاری برای دیگر بازیکنان را داشته باشد. سیستم کلی بازی بدین صورت است که عنکبوت‌هایی در هر مرحله وجود دارد که مانع از حرکت شما می‌شوند و درکنار آن‌ها باید از ریزش دیوارها هم دوری کنید. آن‌ها از رسیدن شما به الماس‌ها جلوگیری می‌کنند و شما باید گاها چندین مسیر عوض کنید و با سرعت و دقت به‌سمت هدف خود پیش بروید. این الماس‌ها باید به‌اندازه کافی توسط شما جمع‌آوری شوند تا بتوانید در‌های ورودی به مراحل بعدی را باز کنید. Tiny Gems یکی از بهترین بازی های اندروید است و در عین سادگی‌ می‌تواند پتانسیل بالایی برای موفقیت داشته باشد.

Tiny Gems

سرعت و دقت لازمه موفقیت شما در بازی Tiny Gems است و نباید شتاب‌زده عمل کنید. گرافیک بازی هم وضوح بسیار بالایی دارد و برای راحتی می‌توانید آن را تغییر دهید. سازندگان امکان استفاده از گیم‌پد را هم فراهم کرده‌اند تا در صورت نیاز، سرعت خود را بالا ببرید. البته این امکان هنوز برای بخش ادیتور آماده نشده است و تنها در مراحل می‌توانید از آن استفاده کنید. بهبود گرافیکی بازی در بخش انیمیشن‌ها هم دیده می‌شود و شما از قبل می‌توانید دیوارهایی که می‌خواهند فرو بریزند را تشخیص دهید. شما کم کم باید در اجرای گیم‌پلی بازی حرفه‌ای شوید و حتی بدون نیاز به نگاه کردن از دیوارها و عنکبوت‌ها جا خالی دهید.

Tiny Gems پتانسیل اصلی خودش را در بخش طراحی مراحل نشان می‌دهد و هر بازیکنانی می‌تواند خلاقیت خودش را به‌نمایش گذارد

Tiny Gems را می‌توانید در دو حالت عمودی و افقی تجربه کنید و نگاهی اختیاری به‌دنیای مراحل داشته باشید. بخش جوایز بازی هیجان‌انگیز است و پوسته‌های گرافیکی خوبی را در اختیار شما می‌گذارد. این پوسته‌ها به‌صورت ساده می‌توانند زمینه مراحل را تغییر دهند و رنگ‌های سبز و قهوه‌ای را شامل می‌شوند. اچیومنت‌ها هم نقش زیباسازی بازی را دارند و ۵ دنیای منحصربه‌فرد را فعال می‌کنند. شما می‌توانید خلاقیت خود را با دوستان خود به اشتراک گذارید و حتی از نظر گرافیکی نگاهی به مراحل خود داشته باشید. سرعت شما در اجرای گیم‌پلی بازی باید جای خودش را به دقت و آرامش در طراحی مراحل بدهد و تا می‌توانید به‌صورت منطقی دوستان و دیگر بازیکنان جهان را به چالش بکشید.

Tiny Gems

سرعت و دقت کافی تنها راه برای رسیدن به بالاترین امتیاز است و مراحل طولانی بازی این کار را برای شما چالش برانگیز می‌کند

جهان هر مرحله از بازی Tiny Gems که سازندگان آن را طراحی کرده‌اند، گستردگی جذابی دارد و باید با اسکرول کردن افقی و عمودی به تمام آن احاطه پیدا کنید. در بخش بالایی صفحه بازی می‌توانید مأموریت‌های خود را بخوانید و از تله‌ها اطلاع پیدا کنید. تعداد درهای موجود هم نمایش می‌یابد و باید در زمان مشخصی تمام آن‌ها را باز کنید. رکوردزنی در بازی یکی از حالت‌های محبوبی است که گیمرهای حرفه‌ای می‌توانند به سراغش بروند. برای موفقیت در این بخش باید بارها مراحل بازی را تکرار کنید و جای‌گیری عنکبوت‌ها و درها را از حفظ باشید. این روند نیاز به یک ذهن قوی دارد و می‌تواند یکی از کاندیدهای اصلی جهت حضور در اسپیدران‌ها باشد. باتوجه‌به طولانی بودن هر مرحله، به‌خاطر سپاری تمام این المان‌ها اصلا کار ساده‌ای نیست و نیاز به طی کردن مراحل برای دفعات متعدد دارد.

بازی Tiny Gems اثر ساده و قابل‌ توجهی است که تمرکز بیش‌تری روی طراحی مراحل و واردکردن بازیکنان به روند توسعه خودش دارد. این عناصر و المان‌هایی با پتانسیل بالا را در اختیار شما قرار می‌گیرد تا به اختیار به طراحی دنیای خود بپردازید و نشان دهید که چه کسی می‌تواند سخت‌ترین و چالش برانگیزترین مراحل را طراحی کند. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور برای سیستم‌عامل اندروید دریافت کنید.

دانلود بازی Tiny Gems


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده