// چهار شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

تاریخ انتشار بازی Witcheye برای آیفون و اندروید مشخص شد

بازی Witcheye قرار است در تاریخ ۱۵ ماه آگوست (۲۴ مرداد ماه) توسط دیوالور دیجیتال برای آیفون و اندروید منتشر شود.

کمپانی Devolver Digital به‌عنوان ناشر بازی‌های مستقل یا به‌اصطلاح Indie، تاکنون بازی‌های متعددی را در سبک‌های مختلف روانه‌ی بازار کرده است. حالا و بر اساس جدیدترین اخبار بازی موبایل مشخص شده که این کمپانی قرار است نسخه iOS و اندروید بازی Witcheye را که توسط استودیو Moon Kid توسعه داده شده است، در تاریخ ۱۵ ماه آگوست (۲۴ مرداد ماه) منتشر کند. این بازی هفته‌ی گذشته به‌صورت رسمی معرفی شد.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Witcheye یک اثر پلتفرمر با حال و هوای قدیمی است که سازندگان سعی کرده‌اند آن را به بهترین شکل ممکن برای دستگاه‌های دارای صفحه‌ی لمسی بهینه‌سازی کنند. استودیو Mood Kid یک سیستم کنترل برای این بازی تعبیه کرده است که البته به‌نظر می‌رسد هنوز راه طولانی برای بهبود و کامل شدن در پیش داشته باشد. در این بازی شما باید با کشیدن صفحه به طرفین سعی کنید که در یک جهت خاص حرکت کنید و برای توقف نیز تنها کافی است که صفحه را لمس کنید.

اگرچه میزان راحتی کنترل بازی هنوز مشخص نیست، اما همان‌طور که در تریلر نیز مشاهده می‌کنید، شخصیت بازی تقریبا حرکات روان و بی‌نقصی دارد. محیط پیکسلی این بازی اگرچه یک شاهکار نیست، اما جالب به‌نظر می‌رسد. رویارویی با باس‌های کارتونی داخل بازی نیز جذابیت‌های خاص خود را دارد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده