نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۱

زمان انتشار فیلم متری شیش و نیم در شبکه نمایش خانگی مشخص شد

نسخه شبکه نمایش خانگی فیلم سینمایی متری شیش و نیم به دلیل انتشار غیرقانونی فیلم در فضای مجازی، به زودی منتشر خواهد شد.

مدتی پیش نسخه غیرقانونی فیلم متری شیش و نیم به کارگردانی سعید روستایی منتشر شد. آنچه که منتشر شده بود، نسخه بازبینی وزارت ارشاد بود. این اتفاق واکنش سعید روستایی به عنوان کارگردان و سید جمال ساداتیان به عنوان تهیه‌کننده فیلم را برانگیخت. سید جمال ساداتیان در همان زمان نیز اعلام کرد که به دلیل پخش نسخه غیرقانونی، نسخه شبکه نمایش خانگی فیلم باید زودتر از موعد مقرر منتشر شود. بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران، ساداتیان اخیرا اعلام کرده است که نسخه شبکه نمایش خانگی فیلم سینمایی «متری شیش و نیم» از اوایل شهریور ماه منتشر خواهد شد. پشت صحنه این اثر نیز با فاصله نسبت به زمان انتشار خود فیلم پخش خواهد شد. دلیل این اتفاق محتوای زیاد پشت صحنه فیلم اعلام شده است. سید جمال ساداتیان صحبت‌های خود را به شرح زیر اعلام کرد:

از ابتدا قرار بود که «متری شش‌ونیم» با تاخیر از اکران در شبکه نمایش خانگی عرضه شود اما به دلیل پخش نسخه قاچاق آن این اتفاق به زمانی زودتر موکول شد.

وی زمان پخش فیلم سینمایی «متری شیش و نیم» را به شرح زیر اعلام کرد:

فیلم اوایل شهریور‌ ماه در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد. همچنین به دلیل متریال بالای پشت صحنه آن را در نسخه‌ای جداگانه و با اندکی فاصله از توزیع فیلم عرضه خواهیم کرد.

دانلود از آپارات

فیلم سینمایی «متری شیش و نیم» به کارگردانی سعید روستایی و تهیه‌کنندگی سید جمال ساداتیان با بازی پیمان معادی، نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار، فرهاد اصلانی و مازیار سیدی ساخته شده است. این فیلم ایرانی برای اولین‌بار در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و به عنوان بهترین فیلم از نگاه مردم انتخاب شد. «متری شیش و نیم» در نوبت عید نوروز اکران شد و با فروشی ۲۸ میلیارد تومانی به پرفروش‌ترین فیلم غیرکمدی تاریخ سینمای ایران تبدیل شد. این فیلم سینمایی همچنین دومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای ایران محسوب می‌شود. «متری شیش و نیم» همچنین تنها نماینده سینمای ایران در جشنواره ونیز ۲۰۱۹ خواهد بود. این فیلم سینمایی در بخش افق‌های جشنواره ونیز به نمایش درخواهد آمد. این بخش یکی از بخش‌های رقابتی جشنواره است. «متری شیش و نیم» دو نوبت نمایش در جشنواره ونیز خواهد داشت که یکی از آن‌ها در بزرگ‌ترین سالن جشنواره خواهد بود. دومین ساخته سعید روستایی همچنین در کشورهایی مانند فرانسه اکران خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی درباره فیلم سینمایی متری شیش و نیم و انتشار زودهنگام آن در شبکه نمایش خانگی چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده